Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben met spoed op zoek naar een harddisk recorder die 24/7 op kan nemen van 1 zender en dan na bijvoorbeeld 15 dagen automatisch de oudste opname verwijdert. het is dan ook de bedoeling dat er opnames gemaakt worden in uren en/of dagen.\r\nnu heb ik mij laten vertellen dat er enkele Sony hard-disk recorders zijn die dit kunnen, maar ik heb geen idee welke. het mag ook een ander merk zijn.\r\nde hd moet minimal 160gb zijn maar het liefste groter en ook de mogelijkheid om opnames op dvd te branden moet aanwezig zijn.\r\n\r\nmvg\r\nPatrick
Link naar reactie
[QUOTE=HenkAjax;599525]Ik heb zelf de Sony RDR-AT205 die datgene kan wat jij wil.Kijk eens op Marktplaats op dit type of een ander model uit deze serie.Succes!![/QUOTE]\r\n\r\n\r\nBeste HenkAjax,\r\n\r\nDank voor je reactie. hier heb ik iets aan. alleen kan ik niet veel vinden op marktplaats.\r\nik ben ook totaal niet bekend met dvd-recorders, wat zou een goed alternatiei zijn wat hetelfde kan als de Sony RDR-AT205? het mag ook een ander merk zijn.\r\nHet is niet voor mezelf maar voor een lokale radio omroep dus ze willen het liefste geen gebruikte recorder maar een nieuwe,.,\r\n\r\nPatrick
Link naar reactie
Ja, ik ben het met Niekie30 eens,160 GB is eigenlijk te beperkt voor jouw doel.Dat DVD branden is een kwestie van een USB-aansluiting en een externe brander aansluiten.Als ik het goed begrijp gaat het om muziek en commentaar van die omroep 24/7 tot ongeveer 2 twee weken.Ik loop zelf te denken aan sommige bewakingsrecorders.Ik ga nog even snuffelen en kom er nog op terug.Henk.
Link naar reactie
Is een PC of laptop met het goede opname-programma eventueel icm. NAS-server met DVD brandmogelijkheid geen optie?Het is gewoon een kwestie van het budget dat er te besteden is.Een merk noemen is eigenlijk niet te doen,alle merken hebben wel een apparaat dat dat gene kan wat jij wil.Een mediaspeler met opname mogelijkheid van live-TV kan ook,de grootte van de harde schijf bepaalt dan de duur en kwaliteit van de opname.
Link naar reactie
Allereerst bedankt voor alle reacties\r\n\r\nEen pc heb ik ook al gekeken, en de software die we dan zouden moeten gebruiken kost 300 euro.\r\nen met deze software krijg ik geen beeld met een eminent tv kaart (met andere software en dezelfde kaart wel beeld)\r\nhet probleem bij deze software is dat je er wintv voor nodig hebt, en ik geloof dat wintv bij een haupage kaart hoort, verder komt daar nog bij dat in die pc de SATA poorten kapot zijn en er geen andere pc is. dus moet dat aangeschaft worden.\r\nwat betreft budget, hoe goedkoper hoe beter. veel geld is er helaas niet binnen de betreffende omroep.\r\n\r\nhet is de bedoeling dat de pc/dvd recorder (of harddisk recorder) de beelden van tekst-tv gaat opnamen (dus tv beelden) met het geluid. het liefste in blokken van 1 uur en dit 2 weken lang. de mogelijkheid om te branden, is alleen nodig als deze beelden opgevraagd worden door het commisariaat van de media.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...