Ga naar inhoud

te donkere beeldopname


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nAls ik de opgenomen beelden van mijn Sony degitale videocamera met Windows Movie Maker in de videomap\r\ninstalleer, is op de voorbeeld stelling al te zien dat de beeldweergave veel donkerder is, dan dat op het cameraschermpje.\r\nMijn vraag is of dat er ook een programmaatje bestaat, waarmee het beeld helderder, contrast rijker of wat minder kan worden gemaakt.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Probeer eens [i]virtual dub[/i]. Het kan wel zijn dat het bestand eerst in een ander formaat opgeslagen moet worden voordat het bestand geopend kan worden.\n\nIn het programma kan je verschillende bewerkingen uitvoeren waaronder [i]Helderheid, contrast en Gamma correctie[/i]. Het is een beetje spelen wat het beste resultaat geeft.
Link naar reactie
[QUOTE=jeroenathome;595591]Probeer eens [i]virtual dub[/i]. Het kan wel zijn dat het bestand eerst in een ander formaat opgeslagen moet worden voordat het bestand geopend kan worden.\r\n\r\nIn het programma kan je verschillende bewerkingen uitvoeren waaronder [i]Helderheid, contrast en Gamma correctie[/i]. Het is een beetje spelen wat het beste resultaat geeft.[/QUOTE]\r\nHallo jeroenathome,\r\nBedankt voor je advies, dat ga ik uit proberen.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...