Ga naar inhoud

trage game


Aanbevolen berichten

Ik heb de game 18 wheels... enz. geïnstalleerd maar hij werkt heel traag. Weet iemand hier raad mee? Hier de informatie die misschien nuttig kan zijn bij het oplossen van mijn probleem: \r\n\r\nProcessor: Intel Celeron E3500 2,70 GHz.\r\nRam geheugen: 4,00 GB.\r\nBesturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64-bits (legaal).\r\nVideokaart: Intel G41 Express Chipset.\r\nVrije Harde Schijfruimte: 405GB.\r\nDirectX versie: 11.\r\nCD-ROM driver: Aan de info van de CD-romdriver heb je geen nut want ik heb een noCD-crack.
Link naar reactie
Welke game?\n\n18 Wheels of Steel Across America\n18 Wheels of Steel American Long Haul\n18 Wheels of Steel Convoy\n18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2\n18 Wheels of Steel: Extreme Trucker\n18 Wheels of Steel: Haulin\'\n18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal\n\n\nWat bedoel je met traag? Speelt het in slow motion, weinig beelden per seconde, of iets anders?
Link naar reactie
Kan een probleem zijn met het OS - ik weet niet hoe oud de game is, maar er zijn games die onder een modern 64-bits OS niet goed werken. Het kan ook je videokaart - of liever, gebrek daaraan - zijn, en dat lijkt mij de hoofdverdachte. Een Intel GMA chipje is niet geschikt om op te gamen dus dat lijkt me het eerste waar je naar zou moeten kijken.
Link naar reactie
Dit zijn de systeemvereisten voor dit spel:\r\nMinimum system requirements\r\n\r\nWindows XP/Vista/Windows 7\r\n2.2 GHz CPU\r\n1 GB RAM (2+ recommended on Vista)\r\n1 GB HD Space\r\n256 MB graphics accelerator (GeForce FX or better class, ATI 9600 class)\r\n\r\nInfo komt hier vandaan: [url]http://www.extremetrucker2.com/support.php[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...