Ga naar inhoud

Playstation 3


Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nIk heb een vraag en ik hoop dat ik hem hier kan/mag stellen. Ik heb een USB-stick van 4 gig en een playstation. Nu zou ik graag de filmpjes (avi, Mp4) en fotos (JPG) op mijn playstation bekijken dus he ik ze op het stickje gezet.. Nu ziet mijn playstation wel het usb pennetje maar vervolgen zegt hij dat er geen afspeelbaar materiaal aanwezig is. Wat doe ik fout? kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
Link naar reactie
Dit probleem herken ik, met een playstation kan je veel maar niet alles. Volgens mij kan je de bestanden wel meteen zien als je deze meteen in het begin van de usb sleutel zet. Mocht je echter met mapjes willen werken, of lost dit het probleem niet op [B]volg dan deze stappen dan werkt het sowieso[/B].\r\n\r\n- navigeer naar [B]muziek[/B], [B]video [/B]of [B]foto\'s\r\n[/B]- navigeer naar je [B]usbsleutel\r\n[/B]- druk op het [B]driehoekje\r\n[/B]- kies[B] \"alle bestanden weergeven\"[/B]\r\n\r\nAls het goed is zie je nu wel de juiste bestanden, en kun je die hopelijk afspelen. \r\n\r\n[I]Mocht je gedownloade films willen afspelen kies dan geen blu-ray rips, deze bevatten over het algemeen een drm van cinavia. Zorg er ook voor dat je geen gebruik hoeft te maken van .srt (losse) ondertitels aangezien deze niet werken.[/I]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beste lezers,\nIk zit nog steeds met de playstation 3 te klooien. het schijnt dat je je ps 3 ook in je netwerk kunt \"hangen\". \nIk wil een paar mappen draadloos delen via mijn pc te weten Mijn video en mijn map afbeeldingen.. Nu heb ik mijn mappen op delen gezet en dat heb ik gedaan door op de desbetreffende mappen recht te klikken en dan op delen. Nu moet mijn playstation mijn mappen zien maar dat doet hij dus niet. Er komt wel een tekst naar voren \"Geen toegang tot de mediaserver\". Wat doe ik fout?\n\nOp mijn pc heb ik windows 7 home draaien
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...