Ga naar inhoud

BF3 lagg (xbox360)


Aanbevolen berichten

Ok, ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen maar ik doe het maar hier.\nIk heb een xbox slim en speel daarmee bf3 en dan nu vooral de expansion \"back to karkand\"\nNu heb ik sinds ongeveer 3 dagen extreem lagg, me mannetje schiet opeens 5 meter naar achter links rechts noem maar op en daarna loopt hij perfect weer door en doet de game het weer een minuutje en dan krijg ik hetzelfde verhaal weer. Ik join de game via quick match waarmee bf3 zelf een geschikte server kiest dus het kan ook niet zijn dat ik een lage ping server kies.\nIk draai ondertussen geen torrent programma o.i.d.\nHeb ziggo btw, niet die draadloze maar bedraad modem, 120Mbps all in one\n\nIk heb via mijn router me xbox IP adres al bij DMZ geplaatst dus aan de porten kan het niet liggen.\nAls ik de internet kabel in me laptop stop, en ga naar een speedtest krijg ik er ongeveer 100Mbps uit, is dus ook niet het probleem\nen ik moet zeggen dat ik het sinds kort pas heb, verder nooit echt last ervan gehad.\n\nKan iemand mij verder helpen\n\nOuweDorper\n\nPs: Het lijkt geen gewone lagg te zijn, mijn mannetje loopt alleen heel vervelend telkens heen en weer terwijl ik wel normaal om me heen kan kijken zonder dat het beeld schokt, ook lopen andere spelers wel normaal\n\nNog een update: Co-op missies (ook online) doet hij wel prima, alleen multiplayer met meerdere mensen dus niet...\n\nAlweer een update: Via speedtest.net kreeg ik opeens maar rond 4Mbps, drie kwartier later weer geprobeerd en werd het nog gekker, nu schoot de meter weer naar 90Mbps en daalde tot 6Mbps en schoot toen weer omhoog en daalde dan weer rustig, en toen schoot hij weer omhoog en toen na een minuut had ik een Mbps van 70 ongeveer. Krijg nu de ene keer 4Mbps en dan na een minuut weer 90Mbps als uitslag...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...