Ga naar inhoud

Battlefield 3


Aanbevolen berichten

hallo mensen ik heb de campayan al eerder gespeelt maar heb hem evna alten ligen. nu dacht ik weet je wat ik ga weer is verder nu krijg ik heel de tijd dezen error op exat de zelfde locatie: Game disconnected: something went wrong dezen error krijg ik bij het deel waar je uit ISV stapt en die maat van je moet volgen. alles loopt lekker geen lag of niks. en dan BOEM heel het beelt wit tewelij er in het midden komt te staan Folow van folow dat popetje. Kan even niet op zijn naam komen. Daarna sluit de game zich af en geeft hij dezen error Game disconnected: something went wrong.\r\n\r\nWeet iemand waar dit aan kan ligen.\r\nmultieplayer deed het ook altijd goed\r\n\r\nmijn specs\r\n\r\nMoederbord : Acer H57M01\r\nChipset : Intel P55\r\nProcessor : Intel Core i7 860 @ 2800MHz\r\nFysiek Geheugen : 6144MB\r\nVideokaart : NVIDIA GeForce GTX 550 Ti\r\nHarde Schijf : Western Digital WD15EADS-22P8B0 (1500GB)\r\nDVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GH41N\r\nDVD-Rom Station : WTEHGL QFW5MNO527CL\r\nDVD-Rom Station : ATAPI BD O DH4O3S\r\nMonitor Type : MD30677PS - 17 inches\r\nMonitor Type : Samsung SyncMaster - 24 inches\r\nNetwerkkaart : Intel 82578DC Gigabit Network Connection\r\nBesturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)\r\nDirectX : Versie 11.00\r\nProcessor : Intel Core i7 860\r\nFrequentie : 2800MHz - (huidig : 2926.01MHz)\r\nAantal Core : 4\r\nOndersteuning : Socket 1156 LGA\r\nCache L1 : 4 x 64KB\r\nCache L2 : 4 x 256KB\r\nCache L3 : 8192KB\r\nVoltage VID : 1.556 V\r\nFPU Coprocessor : Aanwezig\r\nCore 1 Activiteit : 0%\r\nCore 2 Activiteit : 1%\r\nCore 3 Activiteit : 3%\r\nCore 4 Activiteit : 0%
Link naar reactie
[QUOTE=jeroenathome;593217]Ziet er naar uit dat het spel geen verbinding met het internet kan maken. Even kijken of de firewall geen melding geeft of dat de internetverbinding nog goed werkt.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb gewoon bekabelt internet en dit proleem is in singelplayer. wat ik zowizo raar vind dat je die via je browser moet openen maar dat terzijden. maar eerst kan ik gewoon spelen geen enkel probleem. waar zou ik precies moeten kijken dan? Kun je iets specefieker zijn alsjeblieft
Link naar reactie
Ik heb het op gelost maar wel echt vaag. Wat ik heb gedaan is het volgenden. eerst gewoon een paar minuten rond de ISV hangen beetje rond gapen genieten van het mooi staaltje graffiks en techniek en toen pas er heen gelopen. Dtie keer raden hij deed het nu gewoon. Wel erg raar hoor maar ja. Allemaal heel erg bedankt voor de hulp\r\n\r\nGroed HaloGijs\r\n\r\nWeer een afgesloten.\r\n\r\nNu ben ik toch wel benieuwd of iemand mij kan uitleggen waar dit aan licht gewoon nieuwschierigheid.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...