Ga naar inhoud

Need For Speed The Run


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb een vraagje misschien dat jullie mij kunnen helpen\r\n\r\nnou ik heb via een site need for speed the run gedownload ik heb alles gedaan\r\nmaar als ik de spel start begint het en alle auto merken komen langs\r\nen probeert hij na dat ik op start moet klikken in een autolog server te komen\r\nalleen het duurt echt lang en blijft maar zo kan ik dit misschien uitschakelen\r\n\r\n??\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=tarikjee42;591573]nee ,nee het spel enzo gaat open alleen hij laadt en verder komt er niks hij blijft maar door laden :$\r\nweten jullie misschien hoe ik dit kan uitschakelen zodat ik alleen maar single kan proberen te spelen[/QUOTE]\r\n\r\nJe vraagt dus tog om een crack of iets dergelijks want dat programa is namelijk ter controlen of je EA account over een komt met je key van je spel.\r\n\r\nWat dus helpt. Gewoon kopen. help je de mensen ook weer zo dat zij games kunnen blijven maken;) Want als iedereen gaat downloden alles kan er geen een game meer worden geproduceert. Ik hoop dat je er iets aan hebt meer kan ik niet voor je doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...