Ga naar inhoud

video´s elsevierwebsite op firefox werkt niet


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Karel5;591081]Adobe flash player opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Werkt wel met Internet Explorer. Kan het geblokkeerd zijn voor Firefox??[/QUOTE]\r\n\r\nNee, voor Firefox moet u nog eens apart de plug-in installeren indien u Firefox installeert voor alle gebruikers.\r\n\r\n[url]http://get.adobe.com/nl/flashplayer/download/?installer=Flash_Player_11_for_Other_Browsers_%2832_bit%29&d=McAfee_Security_Scan_Plus&os=Windows%207&browser=Firefox[/url]
Link naar reactie
ER staat daar geen icoontje. Wel een rechts onder op de taakbalk, maar die zegt dat Elsevier ok is.Tenzij iemand nog een nieuw idee heeft laat ik het maar zo. Die filmpjes zijn toch niet zo interessant. Verder doet de flashplayer het wel op andere sites.\nIs overigens Noscript zinnig?\nIn ieder geval iedereen bedankt voor alle hulp zover.
Link naar reactie
Zinnig.... het voorkomt in ieder geval dat je klikt op links waarbij Javascript word gestart, waardoor je dan alsnog de beslissing kan nemen om het toe te staan of niet, te beoordelen aan de site die je op dat moment bezoekt.\nMaar een probleem daarbij vind ik dat als ik het gewoon wil zien ik toch veel te snel geneigd ben om het alsnog toe te staan, zonder erg goed te weten wat de betrouwbaarheid is.\n\nAls jouw NoScript icoontje onderaan staat (is dat je taakbalk :confused: ) welke versie van Firefox gebruik je dan ? (Te zien onder \'[I]Help - Over Firefox[/I]\')
Link naar reactie
Het is een smalle balk boven de taakbalk, de add-on balk. Er staat links een icoon van Adblock en rechts NoScript.\nMijn Firefox is 8.0\nTerwijl ik dit schrijf keek ik onder Extra, zag daar Adblock staan en heb het vinkje voor adblock inschakelen maar eens weggehaald en nu doet de Elsevier video het!!!! Kennelijk ziet die Add-on het als reclame. Nu nog even bekijken bij Help van Adblock hoe ik dat oplos.
Link naar reactie
Voor mij ook v. 8.\nDe add-on balk kan je aan- of uitschakelen (rechtsklik er op) en bij mij staat deze uit, dus het blijkt... ik kan daar geen add-on\'s verwachten; bij mij staat het allemaal naast de adresbalk.\n\nGoed zo, gevonden in AdBlock Plus dus. \nAls je daarop klikt (bij mij naast NoScript ?) en \'[I]Blokkeerbare onderdelen\'[/i] kiest, dan kan je eens kijken voor een rode regel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...