Ga naar inhoud

Football Manager 2012 werkt niet meer


Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nik heb sinds een maand ongeveer de nieuwe football manager 2012 bij dixons gekocht,heb em geactiveerd met steam,wat tegenwoordig helaas moet,intussen heb ik me windows opnieuw moeten instaleren,en dus fm12 kwijt,ik probeer sinds die tijd opnieuw fm 12 te installeren,dan krijg ik dat scherm van productcode activeren\r\nmaar met de volgende tekst \r\n\r\nDubbele productcode\r\n\r\nde productcode die je hebt opgegeven is al geactiveerd voor een bestaande Steam-account en is daarom ongeldig,je activering van Football manager 2012 retail is niet voltooid is er misschien iemand die mij hiermee serieus wil helpen dit op te lossen asjeblieft? ik weet me er geen raad meer mee,ik hoop niet dat ik opnieuw fm12 moet gaan kopen aangezien ik dit niet echt van plan ben,of nog is 50 euro moet gaan uitgeven voor een nieuwe code,wat ik al op meerdere forums las,dat mensen dit al hebben moeten doen namelijk,
Link naar reactie
Je kunt football manager gewoon installeren en spelen hij is toch al geactiveerd dus gewoon inloggen bij steam met je steam account en dan zou het spel gewoon moeten werken. Anders zul je even met Steam info moeten bellen of mailen.\n\nEerst Steam downloaden, activeren met je oude accountgegevens van Steam en dan het spel installeren wil ook wel eens werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...