Ga naar inhoud

Black OPS


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Arjan-240768;589273]Dat is het antwoord waar ik al bang voor was.\nGa proberen mijn geld terug te krijgen.\nOok via Activision krijg geen respons.\n\nBedankt Arrim voor je reactie.[/QUOTE]\n\nTja, Activision is in deze geen partij - je hebt de game immers niet van hen gekocht.\nBovendien, gezien de stappen die ze (en de meeste andere grote publishers) de laatste tijd nemen om de tweedehands verkoop van games te dwarsbomen denk ik ook niet dat ze daar überhaupt veel tijd in zullen steken. Tenzij je bereid bent om een nieuwe CD-Key aan te schaffen, uiteraard, maar dat zal waarschijnlijk gewoon gelijk staan aan een nieuw exemplaar uit de winkel halen.\n\nIk denk dus dat je enige optie is om - inderdaad - de verkoper te benaderen.
Link naar reactie
[QUOTE=Arjan-240768;589443]Met andere woorden: \r\n\r\nAls de verkoper bereid is om zijn account weer te herstellen en Black OPS weer wilt activeren, dat dan het probleem zou zijn opgelost?[/QUOTE]\r\n\r\nnee, het probleem is dat je een spel hebt met 1 malige code. deze word als eerder vermeld aan desbetrefende accound gekoppeld. de enige moglijkheid die er is is het op eisen van de account. (het recht heb je echter niet) als hij zou instemmen zou je zijn accound op jou e-mail moeten zetten en actieveren. ook zul je de wachtwoorden moeten wijzichen. je krijgt er ook gratis de safe games bij. denk ook niet dat je daar echt op zit te wachten maar ook dat is te fixe stuur dan even een prive bericht dan zal ik voor je kijken. \r\n\r\nzou ik mogen vragen wat je er voor hebt gegeven?
Link naar reactie
Ik heb inmiddels de helft van het bedrag van de verkoper terug gekregen. Toch baal ik hiervan, omdat ik mij toch \'bestolen\' voel. Ook de manier van aanschaffen hoeft van mij niet meer. De nieuwprijs van de games is mij te gortig. Ik dien dus te wachten tot zij in prijs zijn gedaald. Maar het is toch wel erg jammer dat het op deze manier is misgegaan.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Arjan-240768;589887]Ik heb inmiddels de helft van het bedrag van de verkoper terug gekregen. Toch baal ik hiervan, omdat ik mij toch \'bestolen\' voel. Ook de manier van aanschaffen hoeft van mij niet meer. De nieuwprijs van de games is mij te gortig. Ik dien dus te wachten tot zij in prijs zijn gedaald. Maar het is toch wel erg jammer dat het op deze manier is misgegaan.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is het risico. Met die een maligen actevirings key. Je hebt heel eerlijken mensen nodig anders ben je genaait. Dus ik zeg gewoon niet doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...