Ga naar inhoud

invoegen


Aanbevolen berichten

Computerideeers.\r\n\r\nSinds kort heb ik het volgende probleem:\r\n\r\nAls ik in Word bijv. een foto wil invoegen, krijg ik een blauw scherm en start de computer opnieuw op.\r\nAls ik in Thunderbird iets wil invoegen, krijg ik een blauw scherm en start de computer opnieuw op.\r\n\r\nDit is zeer hinderelijk.\r\nWie heeft hier een oplossing voor?\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie tijd.
Link naar reactie
Wat is de stopcode op het blauwe scherm?\r\n\r\nEventueel het herstarten uitschakelen, zodat het blauwe scherm blijft staan. Dit doe je via de Eigenschappen van Computer, Geavanceerde systeeminstellingen, Opstart- en herstartinstellingen, vinkje weghalen voor De computer automatisch opnieuw opstarten.\r\n\r\n[ATTACH]15851[/ATTACH]
Link naar reactie
Die site lijkt me niets anders dan reclame voor een commercieel programma.\n\nAfijn, code 8E duidt meestal op een hardwareprobleem, veroorzaakt door een driver.\nMijn advies is dan ook om ALLE drivers te vernieuwen. Te downloaden op de website van de fabrikant van de computer of anders op de website van de individuele hardwarefabrikanten. Ik zou eens beginnen met de driver van de chipset.
Link naar reactie
Beste computerideeers,\r\nIk heb al jullie adviezen opgevolgd. IK ben als volgt van start gegaan.\r\nIk heb de programma\'s aangeschaft. Nu zijn al mijn drivers up-to-date.\r\nIk heb Malware bites Anti malware gedraaid. (Mbam) Niets gevonden.\r\nIk heb een Acer Aspire, (kleine computer die niet open kan) Ik heb de stofzuiger al het vuil via de luchtgaten eruit gezogen. \r\nDaarnaast is de temperatuur CPU 40 gr en het systeem 53gr.\r\nGeen extreme temperaturen, dacht ik zo. Daar ligt het dus ook niet aan.\r\nHeeft iemand nog een advies?\r\nZoals jullie weten weet ik het niet.\r\nAlvast bedankt voor jullie tijd.\r\nXavier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...