Ga naar inhoud

Gif bestand speelt niet af??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk hoop dat iemand me met het volgende probleem kan helpen. Ik heb een gif bestand gemaakt en op mijn pc speelt hij gewoon af. Echter wil ik dit bestand nu op een website plaatsen en dit laden vanaf het internet (via het website systeem kan ik hem niet op de goede manier zomaar invoegen, dus wil ik hem kopieeren vanaf een andere bron en op die manier plakken in mijn tekst op de website). Dus wilde ik hem uploaden via Flickr, alleen krijg ik dan geen bewegende afbeelding maar 1 stilstaand beeld. Via Picasa kan ik het bestand niet eens uploaden.\r\n\r\nWeet iemand een oplossing?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Jackely;561934]Beste mensen,\r\n\r\nIk hoop dat iemand me met het volgende probleem kan helpen. Ik heb een gif bestand gemaakt en op mijn pc speelt hij gewoon af. Echter wil ik dit bestand nu op een website plaatsen en dit laden vanaf het internet (via het website systeem kan ik hem niet op de goede manier zomaar invoegen, dus wil ik hem kopieeren vanaf een andere bron en op die manier plakken in mijn tekst op de website). Dus wilde ik hem uploaden via Flickr, alleen krijg ik dan geen bewegende afbeelding maar 1 stilstaand beeld. Via Picasa kan ik het bestand niet eens uploaden.\r\n\r\nWeet iemand een oplossing?\r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe groot is die gif in Kb/Mb?
Link naar reactie
Gevonden in de Flickr Faq\n\n[URL]http://www.flickr.com/help/forum/112042/?search=Animation[/URL]\n\n\nvertaling: Eigenlijk kun je geanimeerde GIF\'s wel uploaden en de oorspronkelijke grootte zal geanimeerd blijven. Echter, wanneer we het GIF-formaat aanpassen (voor grote, middelgrote, kleine, vierkante en thumbs) behouden van de animatie niet, daarom zeggen we in de Faq dat we ze niet ondersteunen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...