Ga naar inhoud

goed OS voor oude pc?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een oude pc staan, er staat Windows XP Professional SP3 op. Ik kan hier totaal niet mee overweg en wil er het liefst Vista of 7 opzetten maar ik weet niet of dit mogelijk is. De pc heeft een Athlon 64 3800+ processor, 767mb RAM, 988 MHz kloksnelheid en een NVIDIA GeForce 6100 nForce 405 driver (ik weet niet of die info nuttig is?). Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=H4RDSTYLE;560466]Ik zou XP er gewoon op laten. Maar hoezo kun je niet met XP overweg? \r\nKan je dat wel met win 7 dan? En vergeet Vista maar, die zou ik niet eens op een goed pc zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nIdd, f*** Vista :)\r\n\r\nTrouwens..even een commentaartje ook: Hardstyle (Y)! Hehe, zaterdag Hard Bass :p\r\nIk kan zelf ook niet overweg met XP moet ik zeggen, maar dat komt wellicht omdat ik 17 ben, en dus pas meega vanaf Vista eigenlijk :p XP tijden weet ik niet eens meer :p
Link naar reactie
Voor die computer is XP inderdaad het beste. Voor Win7 moet je om te beginnen het werkgeheugen uitbreiden naar minimaal 1 GB, maar bij voorkeur 2 GB. Dan gaat Win7 wel werken, maar echt snel zal het niet zijn.\n\nDaarbij moet je maar afwachten of je Win7 drivers kunt vinden voor zulke oude (in computertijd welhaast antieke) hardware.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...