Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2011 Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Weet iemand waar deze programma de bestanden(foto\'s) neer zet?\r\nIs het op internet [shared] of op de hardeschijf?\r\nAls op hardeschijf is, welke pad zet die het dan? Want in mijn documenten/[mijn afbeeldingen] daar kan ik ze niet vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Heb net even snel het programma opgestart, maar volgens mij is WLPG niets meer/minder dan een soort browser/verkenner van je afbeeldingen. Die zullen dus op je harde schijf staan.\nKun je niet zoeken op je harde schijf naar een bestandsnaam? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2011 [QUOTE=Obelix71;560333]Heb net even snel het programma opgestart, maar volgens mij is WLPG niets meer/minder dan een soort browser/verkenner van je afbeeldingen. Die zullen dus op je harde schijf staan.\nKun je niet zoeken op je harde schijf naar een bestandsnaam?[/QUOTE]\n\n\nInderdaad, er zit tot zover ik zie niet eens een \'opslaan\' optie in..hij laat ook gewoon alle afbeeldingen en video\'s zien die op mn harde schijf staan. \n\nLinksboven in het menu aan de zijkant kan je navigeren door je mappen, dus locaties staan er in principe. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Volgen smij moet je even verborgen bestanden zichtbaar maken via de map opties en dan op de volgende lokatie een blik werpen:\r\nC:\\Users\\\"gebruiker\"\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows Photo Viewer\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen