Ga naar inhoud

STOPzilla geeft de CID Faqman als een advies


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Leuk om te proberen, maar owee als je het weg wilt hebben.\n\nZeer zorgvuldig verwijderd, via software, maar toch staat er een exe bestand op alle partities, waar ik weer heel blij mee ben en nog een paar dingen :confused:\n\nDan wil je het opnieuw installeren om het via een andere manier te verwijderen, bijv. bij start programma\'s, maar dat gaat even niet door, gezien deze melding: There is a other user logged on the computer.\n You must switch to and log off this user before you can continue\n\n\nBeetje vreemd, ik ben de enige gebruiker en zit niet in een netwerk. Bij uitvoeren[FONT="] - netplwiz - ingetypt, maar daar sta ik ook alleen, als administrator.[/FONT]\n\n[FONT="][/FONT]\n[FONT="]Iemand weer een tip om te proberen?\n[/FONT]\n[FONT="][/FONT]
Link naar reactie
Als ik elk advies van de FAQman op had gevolgd had ik nu Incredimail gebruikt.... \nIk moet er niet aan denken......\n\n[url]http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=45578[/url]\n\nDaar is er een discussie over.\nMaar misschien was het ding nog aan het scannen toen jij hem wilde verwijderen?\nAnders laat je hem toch via \"msconfig\" niet meer opstarten en je verwijdert hem dan?\n\n\nNiek
Link naar reactie
[quote=Niekie30;559947]Als ik elk advies van de FAQman op had gevolgd had ik nu Incredimail gebruikt.... \nIk moet er niet aan denken......\n\n[URL]http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=45578[/URL]\n\nDaar is er een discussie over.\nMaar misschien was het ding nog aan het scannen toen jij hem wilde verwijderen?\nAnders laat je hem toch via \"msconfig\" niet meer opstarten en je verwijdert hem dan?\n\n\nNiek[/quote]\n\nDie link had ik gezien, ben uiteraard aan het zoeken geweest, maar nog geen oplossing.\n\nHet opstarten is wel te blokkeren, maar die restanten wegkrijgen is weer wat anders, zoals gewoonlijk als het tegen zit.\nZulke dingen aanbevelen zou verboden moeten zijn, maar ja, waar kun je dan nog van op aan? :confused:\nNee, niet zomaar afgebroken hoor, je ziet pas weer achteraf dat het een demo is, waar je hem kunt downloaden, op advies van de Faqmqn.\nHij gaat eerst een eeuwigheid scannen en dan wil je die paar gevonden dingen wegmikken en dan vraagt ie om een nummer.\nHad de Faqman er even moeten bij zetten dat het een demo is of zo, staat er niet bij.
Link naar reactie
De vraag is of je last hebt van die \"restanten\". \n\nDus eigenlijk wilde je je pc nog schoner maken en feitelijk is nu iets minder schoon?\nIk bedoel ermee te zeggen: Dat het geen kunst is om 100 anti beestjes programma\'s op je pc te zetten, maar de vraag is of het nodig is.\n\nStart anders eens in veilige modus op en kijk of je hem er dan af krijgt.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;559946]als eens een topic over geopend .\r\nhet forum is aardig , maar het blad is flut .\r\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=63731[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nDat is jou persoonlijke mening. \r\nIk ben niet helemaal leek op computer gebied, maar vind het blad zeer geschikt voor de beginnende en de wat ervarener computer gebruiker.\r\nEnne mogen ze af en toe een foutje maken.\r\n\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[quote=Niekie30;559951]De vraag is of je last hebt van die \"restanten\". \n\nDus eigenlijk wilde je je pc nog schoner maken en feitelijk is nu iets minder schoon?\nIk bedoel ermee te zeggen: Dat het geen kunst is om 100 anti beestjes programma\'s op je pc te zetten, maar de vraag is of het nodig is.\n\nStart anders eens in veilige modus op en kijk of je hem er dan af krijgt.\n\nNiek[/quote]\nOf je er last van hebt is weer wat anders, maar je weet nooit wat ze doen he.\n\nNou ik wilde gewoon eens zien of ie wat tegen kwam.\nIk heb nu zover ik weet alles weg, maar snap toch niet waarom ik het niet kan herinstalleren en wat ik met die melding kan.:confused:\nEn waarom zou hij dat .exe bestand op alle partities zetten, klinkt verdacht. :D\n\nHet is echt niet de zoveelste die erbij staat hoor, nog steeds alleen AVG.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;559975]Ach hij heeft nog back ups genoeg , dus dan heeft hij ook weer wat te doen.:-#:?::lol:[/QUOTE]\nGrappenmaker :p\nNiet van alles hoor, dat schreef ik al, dat exe bestand komt overal te staan, dus ook op de backup partities.\nAls je dat niet in de gaten hebt ....\nProberen jullie het programma eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...