Ga naar inhoud

Is er een manier om..(messenger)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik vroeg me af...MSN 2011 is helemaal niks, dus ik heb gewoon 2009 er weer op gezet (al een tijdje, maar vroeg me dit net opeens af), en het enige pluspunt aan 2011 vind ik foto\'s delen (de manier waarop is veel beter)..\r\n\r\nIs er een manier om bijv bestandjes van 2011 te kopieren en vervangen naar 2009 (van laptop waar 2011 op staat, naar een pc waar 2009 op staat), zodat in 2009 alleen het foto\'s delen aangepast wordt? \r\n\r\nIk zou niet weten of dit kan, en als het al kan heb ik geen idee van welke bestandjes ik dan zou moeten hebben.\r\n\r\nMvg,\r\nVince
Link naar reactie
Haha, tuurlijk kan ik er wel mee omgaan (voor zover ik t gebruikt heb), maar aangezien ik weleens opmaak wil in m\'n naam, en niet de bij persoonlijke informatie ingevulde namen van m\'n contacten wil zien..het mist Plus ook :) \nIk vind gewoon dat alles extern is zo idioot..waarom je browser om je naam te veranderen? \n\nMaargoed, mijn vraag was dus of dit kan of niet, en zo ja, hoe ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...