Ga naar inhoud

Terug naar oude versie messenger


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Gekwordikervan;559919]De nieuwe versie de-installeren en vervolgens de oudere versie naar keuze installeren.\r\n\r\n[URL=\"http://www.oldversion.com/MSN_Messenger.html\"]MSN oude versies[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nKlinkt makkelijk maar dat is het niet. Wil nu inloggen en live messenger zegt dat ik nieuwe versie moet installeren om door te gaan. Hoe nu??
Link naar reactie
[QUOTE=Sonnie;559999]Klinkt makkelijk maar dat is het niet. Wil nu inloggen en live messenger zegt dat ik nieuwe versie moet installeren om door te gaan. Hoe nu??[/QUOTE]\n\nDan heb je dus gewoon geen keuze - Microsoft ondersteunt de oude versie niet, en om te kunnen chatten met andere gebruikers heb je dus de nieuwe versie nodig.
Link naar reactie
Kijk, dat vind ik nou een beetje terreur!\r\nEr zijn veel meer mensen die de nieuwe versie niet prettig vinden waaronder ikzelf.\r\n\r\nDe \"oudere\'\' versies bevallen prima en doen gewoon wat ze moeten doen op een simpele manier.\r\nAl dat integreren van programma\'s met elkaar klinkt aardig, maar zit ik ook niet op te wachten.\r\nLaat Microsoft de gebruikers gewoon een keuze kunnen maken!
Link naar reactie
Ben ik soms de enige die (nog?) geen verplichte update heb?:s Ik krijg hem wel bij Win Update, maar heb m gwn weggeklikt en alles werkt nog gewoon prima..*\n\nIk klaag niet, ben er alleen maar blij mee! 2011 is niks voor mij.\n\n*Heb wel de setups al eeuwen staan, ik sla al mn setupjes op in een aparte map :) Denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar geen idee..ben allang blij dat ik 2009 (nog) heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...