Ga naar inhoud

programma niet te verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nGisteren heb ik na het lezen van een artikel op interner het programma registry Reviver van Reviversoft (hoe dom ook gedownload). Aangezien dit programma niet beviel wilde ik het verwijderen via configuratie en software verwijderen. Dit lukt echter niet omdat de volgende foutmelding wordt gegeven: \r\nFailed to load language file:\r\nC:\\program files\\riversoft\\registry\\lang.ing.\r\nUnable to continue. \r\nEr verschijnen steeds twee advertenties midden in beeld (en dat is heel lastig want ik kan dan geen pictogrammeen zien) een met de hierboven gegeven foutmelding en een met het logo van registry reviver. Ik krijg deze niet weggeklikt met het rode kruis bovenin ze blijven staan. Ook start de PC niet meer op in de veilige mode (vermoedelijk hierdoor). Weet iemand een oplossing ?.\r\n\r\nIs er geen andere oplossing dan moet ik windows vista er opnieuw opzetten maar ik weet niet hoe dat moet. De PC is geleverd met een originele windows versie Vista inclusief windows sticker echter zonder cd rom De windows versie staat ergens verborgen op de harde schijf maar hoe kom ik daarbij ? Opvallend is dat als ik malaware start het gehele probleem verdwenen is. Echter als ik de PC opnieuw opstart dan zijn deze advertenties/logos er gewoon weer. Ik ben al wat ouder 60 jaar dus graag in begrijppelijke taal reageren\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt voor het lezen en de eventuele hulp \r\n .
Link naar reactie
Daar: [url]http://nl.reviversoft.com/registry-reviver/support/?c=6&a=6[/url] staat een korte uitleg. De ene manier heeft u al geprobeerd, mogelijk de tweede manier.\nOverigens vermoed ik dat er iets mis is met de installatie, omdat hij bij het verwijderen een bestand niet kan vinden.\nMogelijk dient het programma opnieuw te worden geïnstalleerd en na een nieuwe opstart alsnog via de normale manier te worden verwijderd.\n\nNiek
Link naar reactie
Opgelost door programma opnieuw te installeren en vervolgens te verwijderen.\n\nMaar er is gelijk een ander probleem ontstaan in IE 8 ik krijg nu een beeldscherm met aan de bovenzijde internet explorer beveiliging. Vervolgens komt de melding:\n\n\"Er wordt een programma geprobeerd web inhoud te openen met dit programma op uw computer. Dit programma wordt buiten de beveiligde modus . De beveiligde modus van IE helpt bij het beter beveiligen van uw computer. Open dit programma niet als u deze Naam Google toolbar voor IE website niet vertrouwt. Uitgever Google Inc\n\nVervolgens een scherm toestaan niet toestaan. Als ik op toestaan of op niet toestaan klikt gebeurt er helemaal niets. Het scherm blijft terugkomen maar nog erger is ik kan de menu balk ook niet meer openen dus hij doet helemaal niets. Dus IE is onbruikbaar geworden. Nog afgezien dat ik dit programma helemaal niet wil hebben omdat het buiten de beveiligde modus wordt aangebracht. Ik gebruik IE 8 een fire wall van PC Tools en AVG anti virus. Weet iemand een oplossing voor dit vervelende probleem. Gelukkig werkt mozerilla nog wel goed (maar voor hoe lang nog)
Link naar reactie
Mozerilla....:-) Dat is kaas en Mozilla Firefox is de browser. Maar jou probleem:\r\nGa via start, naar het configuratie scherm en dan software. Zoek daar de de Google Toolbar klik daar op en kies \"verwijderen\".\r\n\r\nHet menu in IE kan je zichtbaar maken, door met rechts op de menubalk te klikken en met links een vinkje te zetten voor \"menublak. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...