Ga naar inhoud

Dvd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik draai met Windows Vista Basic\r\nHeb een Dvd met hierop gebrande foto\'s aangeleverd gekregen, Dvd is niet door mij te openen. Als ik de Dvd in de lade doe krijg ik de volgende melding (zie bijlage) Dvd met bestanden branden. Als de Dvd in een laptop met Windows 7 wordt gedaan wordt hij wel geopend. Wat doe ik fout of wat ontbreekt er op mijn laptop Acer Aspire 5720Z, zou heel blij met een oplossing zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=lampie;553371]Ik draai met Windows Vista Basic\r\nHeb een Dvd met hierop gebrande foto\'s aangeleverd gekregen, Dvd is niet door mij te openen. Als ik de Dvd in de lade doe krijg ik de volgende melding (zie bijlage) Dvd met bestanden branden. Als de Dvd in een laptop met Windows 7 wordt gedaan wordt hij wel geopend. Wat doe ik fout of wat ontbreekt er op mijn laptop Acer Aspire 5720Z, zou heel blij met een oplossing zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nStop hem in de laptop en kopieer de bestanden naar een map op het bureaublad.\r\n\r\nProbeer daarna de DVD alsnog met het brand programma van Windows 7 af te sluiten.\r\n\r\nMocht dit afsluiten niet werken dan kun je alsnog een nieuwe DVD branden met de bestanden uit de map op het bureaublad, maar kijk als de lege DVD in de schrijver zit wel even bij eigenschappen/opnemen of beide vinkjes wel aanstaan zo niet even aanvinken dus.(C)
Link naar reactie
[quote=lampie;553543]Joman ik heb je suggestie geprobeerd maar notting, en stroke33 hoe kan ik de bestanden kopiëren als het station aangeeft dat er 0 bestanden zijn.[/quote]\n Je zegt zelf dat op de laptop de dvd wel te zien is !\nDaar kun je dus ook kopieren.\n \nJe dvd in een brandprg gebruiken ,niets selecteren om te branden ,maar wel voor branden kiezen ,,de eventuele foutmeldingen negeren en laten branden. De dvd wordt dan nu wel afgesloten (als je instellingen tenminste goed staan.
Link naar reactie
Stop die DVD er weer in, klik dat verkeerde scherm weg en rechtsklik in Mijn Computer op de DVD-speler, ga naar Eigenschappen, tabblad Automatisch afspelen....en wat zie je daar bij \"Videobestanden\"? Als het goed is zie je de players die je hebt geïnstalleerd, bijv. Windows Media Player, Nero Show Time of Mediaplayer Classic.\r\nEeehhh....zie je daar überhaupt een \"player\"?:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;553372]Waarschijnlijk is de dvd niet afgesloten.[/QUOTE]\r\n\r\nIk sluit me hierbij aan.\r\n\r\nWaarom het onder Win7 wel lukt is omdat deze wat meer opties aan boord heeft. Toen ik een tijdje terug een niet-afgesloten cd (die niet werkte onder XP) in m\'n Win7 machine legde bood deze zelfs uit z\'n eigen aan om de cd af te sluiten. Dat gedaan hebbende werkte de cd daarna ook onder XP.
Link naar reactie
Even terug lezend.... Eerst in een pc/laptop waar de dvd wel wordt gelezen een kopie maken die je WEL afsluit. Mogelijk lukt het dan wel om die kopie te bekijken.\r\nHet kan ook gewoon zo zijn, dat je dvd speler iets mankeert, waardoor hij niet alles pakt. Komt het met meer dvd\'s voor en je hebt nos gerantie op het apparaat, dan gewoon terug gaan.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Mijn laptop HP 6830S met Optiarc DVD RW-AD-7561S reageert vreemd op CD`s en DVD`s. Ik krijg steeds het schermpje zoals dit: [url]http://forum.computeridee.nl/attachment.php?attachmentid=15636&d=1293377020[/url]. De laptop \"zegt\" dat het apparaat corect werkt; de software is uptodate en het euvel doet zich voor bij zowel nieuwe originele als gekopieerde schijven. De DVD/CDROM -drive is niet te zien in de verkenner. De machine draait op Windows Vista. Wat kan er aan de hand zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...