Ga naar inhoud

Windows Live Essentials 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vandaag de pc opnieuw geinstalleerd.\r\nGa keurig naar de downloadsite van dat bedrijf van ome Bill Gates en download na afloop Windows Live Messenger en Windows Live Mail.\r\nNiet vergeten om alle andere ongewenst opgedrongen troep van Essentials uit te vinken. Ook niet vergeten, om gewoon op MIJN COMPUTER de door MIJ GEKOZEN zoekmachine (google) en homepage te behouden en downloaden maar:\r\n\r\nGloeiende, gloeiende ...%$$##@&^%$ \r\n\r\nWat krijg ik voor mijn kiezen de \"fantastische\"ongewenste versies van 2011 van WLM\r\nDe WL Mail 2011 viel nog mee. Oke een zeer ongewenst, onduidelijk \"lint\" als office 2010.\r\nMaar oke daar is mee te werken. Dat is wennen. Dingen veranderen, zoals Bill dat wil en hij laat dat niet zoals de gebruiker dat fijn vindt.\r\n\r\nDe WL Messenger 2011 is één grote ramp. Een zeer ongewenst onwijs breed scherm, met hinderlijke schitterende ongewenst mededelingen en dus ook niet weg te krijgen.\r\nVan alles geprobeerd, maar na een uur zoeken was ik het meer dan zat.\r\n\r\nOke dan maar WL Messenger eraf gemikt. \r\nIk download ergens de 2010 versie. Ja oke dat dacht Niekie. Die wil niet installeren omdat er al een nieuwere versie aanwezig is? (Ik had hem dus echt netjes verwijderd.)\r\nOke dan alle (Essential) troep van Bill eraf en verder zoeken.\r\n\r\nIk ben dus heel erg boos geweest en nog. \r\nIk heb het na 3 uur prutsen eindelijk voor elkaar om gewoon de programma\'s die ik prettig vind op mijn pc te hebben.\r\nHet zijn Engelse versies van WLMail en WLMessenger, maar geef 1 goed alternatief voor deze 2 programma\'s en ik mik de hele Microsoft Essential troep eraf. (Sorry Lars).\r\n\r\n[B]Ik zoek dus een email programma dat drie accounts tegelijk behandeld.\r\nIk zoek een messnger die simpel en eenvoudig doet waar die voor is: De gebruiker in staat stellen om online af en toe een praatje te maken, zonder andere hinderlijke troep. En in een smal schermpje is in te stellen.[/B]\r\n\r\nEn ja ik ben ziedend. Enorm boos. Kwaad. \r\nWaarom: Omdat ik weiger om mijn digitale hobby te laten verpesten door een multi national. Microsoft mag zich dat recht niet toe eigenen. Klaar.\r\nHet is mijn leven. Mijn pc. Mijn internet. Met door mij tegen een absurde vergoeding (140 euro) GEKOCHTE programma\'s. \r\n\r\nToen ik ooit in zee ging met programma\'s van Microsoft was ik hier bang voor. \r\nEen te groot bedrijf, wat je dingen gaat opdringen.\r\nHelaas. \r\nIk hoop niet dat ze deze verwijderen. Ik wil hem best aanpassen, maar nu staat het er. Ik ben het kwijt en het lucht op.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Tja, het kan nooit kwaad om installatiebestanden te bewaren. Dan hoef je namelijk niet mee naar een nieuwe versie. Nu gebruik ik beide programma\'s zelf niet, maar misschien heeft iemand ze nog liggen die ze met je wil delen (iedereen: beschouw dit als een oproep :P)\n\nEen (naar mijn idee) goed alternatief voor WLM is het programma aMSN ([url]http://www.amsn-project.net/[/url]). Dat heeft veel weg van het goede oude MSN (versie 6) zoals we dat nog uit het verleden kennen. En werkt prima samen met je praatvrienden die wel nog WLM gebruiken.\n\nHet lint is inderdaad wennen. Mij moeten ze inmiddels Office 2010 (met lint!) niet meer afnemen. Ik heb het zelfs legaal gekocht! En dat terwijl ik jaren lang ook niets van dat lint moest hebben en tot een aantal maanden geleden nog bij Office 2003 ben blijven hangen. De moraal van dit verhaal? Zoals Obelix al voorstelde, probeer Thunderbird als het lint je niet bevalt! :)
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;544404]In WL mail 2011 kun je toch gewoon meerdere mail accounts gebruiken, ik heb er 4 in gebruik ????\r\n\r\nEn messenger gebruik ik nooit dus ook niet aanwezig op mijn computers.:-);):rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nDutch: Ik gebruikte WL Mail (2010) al ruim een jaar, tot volle tevredenheid, met m\'n 3 accounts. Alleen in de versie 2011, heeft men gemeend ook zo\'n hinderlijk lint te moeten maken, inplaats van een gewoon menu. En ik kon nog niet vinden waar ik dat aan kon passen, dus heb het er afgekiept. En natuurlijk kan je daar ook meerdere accounts in beheren.\r\nNu heb ik een Engelstalige versie 2010 en dat lukt prima.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=boodhaa;544413]het formaat van messenger is met een klik te verkleinen met het knopje naast \"postvak IN \". Je hebt dan je \"oude msn \" weer terug.[/QUOTE]\r\n\r\nKijk dat kon ik dus niet vinden. Maar hoef niet meer te zoeken. Omdat Essential bleef zeuren (en ik zeg het netjes) Heb ik zojuist weer een format C: gedaan en opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu een \"Dutch\" WLMessenger 2010 en een \"Dutch\" WL Mail.\r\n\r\nEn hoe de FAQman incredimail kan adviseren, daar kan ik met mijn pet niet bij. \r\nSmaken verschillen, maar ik heb totaal geen behoefte aan over m;\'n beeld wandelende obers met een dienblad.....en andere onnodige tierelantijntje.\r\nMail daaruit is niet te importeren in enige gebruikelijke andere emailclient. \r\n\r\nHet probleem is dus opgelost. Thnx voor het meedenken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Alsof je mijn gedachte kan lezen. Die nieuwe messenger is zoooo slecht. Ik heb hem ook gister geinstalleerd maar het beviel me zo slecht (systeem herstel werkte op 1 of andere manier niet niet) dus heb ik hem gedownload via filehippo, deinstalleer eerst alles (dus ook mail enzo anders werkt hij niet) en download messenger 2009 van filehippo. Het enige nadeel is dat het engels nu is en je hebt de oude mail 2009, maar hé het werkt
Link naar reactie
[I]Naast postvak in en dat messingerpoppetje staat een een zwartwit vierkantje als je daarop klikt krijg je de optie compacte weergave en zie je hebt een mooi smal venstertje die je overal naartoe kunt slepen. ik werk nu een week met messinger 2011beta en moet zeggen dat het me wel bevalt. Ook het werken met office 2010 was ff wennen maar bevalt wel goed, beter als office 2007 ( die dreef mij tot wanhoop) [/I]Oeps, had bladzijde 2 niet gezien en dus al veel te laat met antwoorden, sorry kzal mn ogen in het vervolg beter gebruiken en een brilletje aanschaffen
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;544573]Voor de \"Dutch\" versies 2009 t/m 2011:\r\n\r\n[url]http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-y-a-x-v-n/DOWNLOAD%2BWINDOWS%2BLIVE%2BMESSENGER%2B-%2BDUTCH%2BFREE.htm[/url] \r\n\r\n[url]http://dutch.ircfast.com/lv/group/view/kl25309/Windows_Live_Messenger.htm[/url]\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nZe geven beide rood aan op mcafee siteadvisor (?) Heb jjij het hiervan gedownload datn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...