Ga naar inhoud

Windows Live Essentials 2010


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gloeiende, gloeiende ...%$$##@&^%$\n\nWat krijg ik vandaag voor mijn kiezen: Een update van 161 Mb van Windows 7 (seven) Je weet wel dat BESTRURINGSYSTEEM van Microsoft. \nEn wat wordt er geinstalleerd: de \"[B]fantastische\" NOG STEEDS ZEER ongewenste versies van 2011 van WLMail en WL Messenger [/B]\nHeeft dus helemaal NIETS, maar dat ook echt NIETS met Windows 7 te maken en besturingssytemen.\n\nIk ben dus dik een uur bezig geweest om alles aan te passen. En ik krijg het dus niet naar m\'n zin. \nEn nee, ik ga niet weer terug naar 2009 of 2010 en de update ongewenst verklaring. Ik ga denk ubuntu wel installeren, want ik wordt hier echt doodziek van.\n\nAls je \"offline\" staat is dat niet meer in tekst te zien. Nee dan zijn alle nemen heel licht grijs. Als je je naam wil veranderen kan dat niet want Microsoft bepaalt wie jou achternaam mag zien.\nNa de installatie moest ik aangeven (De webcam gaat dus gewoon ongevraagd aan (en dat is echt schrikken) dat ik GEEN foto wilde maken van mezelf. Dat ik GEEN mobiel nummer online wilde zetten (hoe komen ze er *&^%$%#^%& op) En zo nog wat acties, over hobby\'s etc.... \nIk dacht: nog even en ze vragen of ik gekleed of naakt wil poseren........\n\nMICROSOFT laat zich hier echt van z\'n allerslechtste kant zien. Je hele leven willen ze online zetten de *&^%$^&. \nIk heb voor de gijn even m\'n \"openbere profiel\" bekeken. NOOIT aangemaakt, NOOIT om gevraagd en zelfs met de strengste privacy instellingen ben ik verre van tevreden, want mijn digitale vrienden hoeven MIJN achternaam niet te weten. Ik geef die wel, als IK dat wil. En die optie KAN JE DUS NIET WIJZIGEN. MIJN EIGEN ACHTERNAAM?? Die IK van MIJN ouders kreeg. Waar MIJN ouders voor betaald hebben, toen ze me aangaven bij de Burgerlijke Stand. \n\nSorry Lars..... Ik vind echt dat jou baas, zich van zijn allerslechtste kant laat zien met deze (onder VALSE voorwendsels opgedrongen *&^&*$@#@#$% update.\n\nZo ik ben m\'n frustraties weer even kwijt en ga weer aan de slag.:-)\n\nNiek\n\n(m\'n digitale achternaam is nu verplicht -------)
Link naar reactie
Yeps het was een automatische, die al gedownload was. Ik koos zelf voor installeren, omdat ik (gezien de omvang) dacht aan sp1 voor Windows 7 :-) en omdat er stond dat het inderdaad een update was voor Windows 7 :-( .\n(Ik dacht al...... sp1 heb ik wat gemist)\n\nIk ben er de halve avond nog mee bezig geweest. Je kan WLMessenger niet meer opstarten en offline blijven. Hij zet je volledig automatisch en ongevraagd voor \"vrienden\" online. Daarna kan je wel weer offline gaan.\nJa je kan per \"vriend\" gaan kiezen om offline te zijn. Nou staan er in 14 jaar MSN dus dik 240 mensen in de lijst, dus daar begin ik niet aan, omdat je dan ook weer 1 voor 1 moet gaan aangeven dat je wel \"online\" bent. Ze zijn echt gestoord daar bij Micro$oft.\nAls ik morgen tijd heb, mik die hele handel er subiet af. Ik wil wel plezier blijven houden in m\'n hobby en laat dat never verpesten door Micro$oft.\nDus weer 2010 of 2009 installeren van zowel WL mail als messenger.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb vanavond hier al eerder over bericht bij Windows 7, maar ik moet even mijn hart luchten. Mijn schoonzus die ver over de 70 is heeft onlangs een laptop gekocht met Windows 7 erop en Windows Live Mail. Ze had nooit eerder met de computer gewerkt. Maar mailen en plaatjes invoegen in de mail heeft ze sinds 1 maand ongeveer onder de knie. In totale paniek belde ze vanavond op dat er dingen veranderd waren op haar laptop na een update van Windows. Google Chrome bleek uitgeschakeld te zijn. Dat heeft mijn man voor haar kunnen herstellen (via Teamviewer), maar Windows Live Mail bleek vervangen te zijn door een nieuwe versie 2011. En daar kon mijn schoonzus helemaal niks mee. Ze begrijpt geen klap van die linten en bovendien is de in-line functie verdwenen in de nieuwe versie. De functie die zij het meest gebruikt Afbeeldingen In-line invoegen is om onverklaarbare reden weg. Je kunt wel een foto invoegen, maar dat is niet hetzelfde. \r\nGoede raad is duur. Hoe krijgen we de oude Windows Live Mail terug? We hebben van alles geprobeerd: Systeemherstel en zo, maar niks werkt. Ik heb zo\'n idee dat het niet mogelijk is. Dat ze maar beter een ander e-mailprogramma kan nemen. \r\nMaar wat een ramp zeg voor die vrouw. Ikzelf werk ook met Windows Live Mail (ouwe versie) en heb van schrik alle Windows Updates uitgeschakeld. Die stond bij mij op automatisch. Ik wil geen WLM 2011 !!!!
Link naar reactie
Die links zijn de plaats waar je Windows Live 2009/2010 kunt downloaden. In Windows Live zit een heel (ongewenst) pakket troep van Bill Gates, wat je keurig uit kunt vinken. \n\nJe laat alleen Mail dan aangevinkt. Maar verwijder eerst de huidige Windows LIVE van de pc. \nToen ik dat hier deed, bleven mijn mail en adressen ongeschonden, maar maak wel even een backup door dit te exporteren.\nNa de installatie van een oudere versie had ik gewoon alles weer terug.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik werd denk ik op het verkeerde been gezet. Want als je op die links klikt zie je in koeien van letters MESSENGER staan. Maar toen ik op de download-knop klikte zag ik iets van wl.exe of zo. Dus met andere woorden: dat is dat hele Live Essentials-pakket, veronderstel ik. Ja, ik begrijp het. Uitvinken wat je niet nodig hebt. We gaan het via Teamviewer bij mijn schoonzus installeren. We zullen eerst WLM 2011 verwijderen, nadat we de mail geexporteerd hebben. Heel hartelijk bedankt so far.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...