Ga naar inhoud

Adobe Update uitschakelen/verwijderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey, \r\n\r\nIk word helemaal gek van de updates van Adobe. Heb echter al vanalles geprobeerd om de updates uit te schakelen zonder resultaat. Heb op advies van een site elders de map Updater verwijderd, maar helaas : die updates blijven komen.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik korte metten kan maken met die updates ?\r\n\r\nMvg Sullio
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;542539]Adobe maakt gebruik van een updater...\r\nDit kan ook (althans zo heb ik het gedaan)\r\nStart > in UItvoeren typen msconfi > tabblad Opstarten en zoeten naar Adobe Updater, daar zorgen dat er geen vinkje voor staat.\r\nVerder kun je in een Firefall (bijv. Online Amor), toegang tot het updaten van Adobe verbieden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDat heb ik getracht, maar daar staat geen Adobe Update bij. Wel wat ander Adobe gedoe : de Adobe Reader en adobeARM.exe. Van die laatste weet ik niet wat dat is. Misschien een verstopte update ?
Link naar reactie
[QUOTE=sullio;542581]Dat heb ik getracht, maar daar staat geen Adobe Update bij. Wel wat ander Adobe gedoe : de Adobe Reader en adobeARM.exe. Van die laatste weet ik niet wat dat is. Misschien een verstopte update ?[/QUOTE]\r\n\r\nDie staat er ook niet altijd. Als je er echt afwel kan je daar alles waar Adobe in voorkomt uitvinken. \r\nVerstandig is het echter niet. In Adobe reader zijn behoorlijk wat beveiligings lekker ontdekt de laatste tijd. Die updates zijn vaak om de lekken te dichten. \r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Het nadeel aan msconfig is dat het niet heel gebruiksvriendelijk is omdat het weinig informatie geeft over de opstartprocessen. Gelukkig zijn er gebruiksvriendelijke tools voorhanden die meer informatie verschaffen. Eén van die tools is het populaire Codestuff Starter.\r\n\r\nExtra informatie over een opstartproces krijg je via het context menu (rechtermuisklik). Zo kan je algemene informatie opvragen via Bestandsgegevens, naar de installatiemap gaan via Ga naar Programma map, of informatie op het Internet opzoeken via een directe link Zoeken op het Internet.\r\n\r\nBron : [url]http://pcgids.net/windows-algemeen/sneller-opstarten[/url]\r\n\r\n[url]http://www.snapfiles.com/get/starter.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...