Ga naar inhoud

Kladblok windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, heb sinds gistermorgen een vreemd \"probleempje\".\r\n\r\nSinds gistermorgen, als als mijn computer opstar,t opent kladblok uit zich zelf met een blanco pagina, ik klik deze dan weg en heb verder dan ook geen \"problemen\" meer; echter als ik mijn pc afsluit en weer opnieuw opstart dan komt er weer een lege kladblok veld te voorschijn.\r\n\r\nHeb verder geen problemen met de PC, heb Nod32 een scan laten maken en ook daar was alles in orde.\r\n\r\nWat kan dit zijn ? is het wellicht een instelling in kladblok ? (ik kan niks vinden), een virus ? (NOD32 heeft niks gevonden); het is niet echt een gigantisch probleem maar ben erg nieuwsgierig hoe dit kan en hoe ik het eventueel kan verhelpen.
Link naar reactie
Hoi FooBar, bedankt voor je snelle reactie, heb dit ff gecheckt maar daar staat niks in.\n De PC draait overigens op Windows 7 Home Premium 64 bit (was ik vergeten te melden)\n\nHoogstwaarschijnlijk heeft het niks met elkaar te maken maar ik vermeld het toch maar even: ik download regelmatig via NZB site\'s, ik gebruik hiervoor Grabbit, en dit programma (zodra de download binnen is) repareert en pakt het gedownloade bestand uit. Dit doet die niet meer terwijl alle instellingen moeten staan zoals ze moeten staan (niks aan verandert) en bij deze downloads zit soms een kladblok bestandje, hebben deze 2 wellicht iets met mekaar te maken ?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hoi, helaas heb ik nog steeds het zelfde probleem, elke keer als ik mijn pc opstart opent kladblok (wordpad) vanzelf; ik kan het wegklikken dus dat is het probleem niet het is alleen erg lastig.\n\nIk heb alles gecheckt en nergens kom ik tegen dat kladblok automatisch moet opstarten bij de opstart van de PC (niet onder alle programma;s opstarten, in het register enz.)\nHeb op div. sites bekeken hoe je iets automatisch kan laten opstarten, heb deze handelingen in bekeken maar nergens staat in mijn pc dat die automatisch moet opstarten.\n\nMijn vraag is dan ook hoe kan dit ? zie ik iets over het hoofd ? en wie heeft er nog een idee waar ik kan kijken ?\n\nHeb NOD32 regelmatig een scan laten doen maar er werd niks gevonden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
je moet anders even naar X:\\WINDOWS\\system32 (volgens mij is X de standaardletter van Windows 7 HP van het hoofdstation) en dan daar Notepad verwijderen en ook in Bureau-Accesoires (tenminste als de map Bureau-Accesoires nog bestaat in Windows 7, heb ik namelijk geen idee van, heb gewoon XP) en dan daarna Notepad opnieuw downloaden vanaf deze link: [URL=\"http://notepad-plus.en.softonic.com/\"]http://notepad-plus.en.softonic.com/[/URL] volgens mij is dat namelijk de kladblok van windows 7! dan moet het opgelost zijn. anders weet ik het ook niet meer hoor!
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;537398]Hoi FooBar, bedankt voor je snelle reactie, heb dit ff gecheckt maar daar staat niks in.\r\n De PC draait overigens op Windows 7 Home Premium 64 bit (was ik vergeten te melden)\r\n\r\nHoogstwaarschijnlijk heeft het niks met elkaar te maken maar ik vermeld het toch maar even: ik download regelmatig via NZB site\'s, ik gebruik hiervoor Grabbit, en dit programma (zodra de download binnen is) repareert en pakt het gedownloade bestand uit. Dit doet die niet meer terwijl alle instellingen moeten staan zoals ze moeten staan (niks aan verandert) en bij deze downloads zit soms een kladblok bestandje, hebben deze 2 wellicht iets met mekaar te maken ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\neven over jou grabbit probleem\r\nstaat er in jou map waar de downloads in terecht komen een bestand dat eindigt\r\nop \"par\" of \"rar\" ?\r\nzo ja verander dan de naam eens in iets anders\r\n\r\ndan zou grabbit nu weer moeten repareren
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi allemaal, het probleem is opgelost.\n\nNa vele tips via MSCONFIG / opstarten en vele malen alles aan/uitvinken kwam ik er achter dat een ATI DIsplay driver de boosdoener was.\n\nHoe en waarom deze in mijn PC staat snap ik niet omdat ik zelf een Nvidea GTX 280 kaart gebruik.\n\nMaar goed, in ieder geval bedankt voor jullie meedenken !!
Link naar reactie
[QUOTE=zon123;543649]ook dat is mooi\r\nen is het ook gelukt met grabbit?[/QUOTE]\r\n\r\nHoi, grabbit werkt werkt ook weer zoals het hoort, heb er echter niks aan gedaan, sinds één week werkt het weer zoals het hoort. Heb inmiddels wel begrepen dat dit een bekend euvel is bij grabbit (een aantal vrienden /collega\'s hebben het zelfde gehad)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...