Ga naar inhoud

Veel ducumenten en plaatjes "verdwenen"


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk een aantal weken bezig geweest om alles te controleren, map voor map en bestand voor bestand.\r\nUiteindelijk is de schade wel meegevallen, was een kleine honderd mb kwijt, van de honderden GB\'s.\r\nHet meeste kon ik uit een oudere backup terug halen waardoor het verlies een stuk lager uit komt, gelukkig.\r\nMaar wat de oorzaak is: geen enkel idee.\r\nIk houdt het toch op defragmenteren, zou niet weten wat anders de reden was.\r\nMaar ja, computers doen soms rare dingen, dat weten wij onderhand wel.\r\nJe kunt ook zelf op een - verkeerde knop - hebben gedrukt, uiteraard niet expres.\r\nMaar dat dingen opeens niet bereikbaar waren snap ik niet.\r\n\r\nBedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=dutch-online;542955]defragmenteren ???\n \nBij defragmenteren op de normale manier , verdwijnt er niets van je Computer veel word er verplaatst maar blijft wel op de normale manier beschikbaar. via de snelkoppelingen en mappen.\n \nOf bedoel je opschonen met een extern programma zoals CCcleaner etc etc.:D;)[/quote]\nNee ik bedoel echt defragmenteren.\nNatuurlijk ga ik er ook van uit dat je niets kwijt raakt, maar waarom ik sommige dingen dan niet kan openen is een raadsel, waar slaan die meldingen op bij het openen?\n \nOpschonen is toch verwijderen?\nAls je iets wegmikt doe je dat bewust neem ik aan, dan laat ik niet de map staan waar het in zat.\nUiteraard gebruik ik Cleaners.\nAch ik hoop maar weer dat de volgende AVG weer een stukje beter is dan deze, Trojans vind hij overigens slechter dan Trojan remover, is ook weer gebleken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...