Ga naar inhoud

Handtekening, TouchScreen en RDP...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computer Idee helpers.. \r\n\r\nWij zitten hier met een probleem, het lukt me vooralsnog niet het op te lossen. Ik schets eerst de situatie, vervolgens het probleem, hopelijk komt iemand vervolgens met de oplossing.\r\n\r\nSituatie:\r\n1) We hebben een Tablet PC met WIN7 en Office 2007 (welke mee gaat naar een klant)\r\n2) We hebben een PC met WIN7 of WINXP en office 2007 (welke op de zaak blijft)\r\n\r\nWanneer we hier proberen om met de Tablet PC een handtekeing toe te voegen in office 2007 en we doen dit lokaal, dan is er geen enkel probleem, het functioneert prima. Dit doen we door op \'invoegen\' te klikken en vervolgens op \'handtekening\' wanneer dan de gegevens zijn ingevuld klik je dubbel op het vakje en dan kun je met het pennetje wat bij de tablet zat keurig de handtekening plaatsen en slaat hij hem vervolgens beveiligd op, zodat hij niet meer bewerkt kan worden.\r\n\r\nProbleem:\r\nAangezien onze software op een server draait, bellen wij altijd in naar een pc die nog op de zaak staat, maar het zou geweldig zijn wanneer de klant dan direct kan tekenen. MAAR wanneer we nu op de ingebelde PC hetzelfde doen (dus handtekening toevoegen en dan handtekening plaatsen) dan kun je alleen nog typen in plaats van ook tekenen. De PC waar naar wordt ingebeld is een PC zonder touchscreen, maar omdat het WIN7 is is deze software wel aanwezig, alleen in Office 2007 staat de functie om te tekenen nu uit... \r\n\r\nWie o wie kan mij helpen, het zou super zijn als dit aangezet kan worden.\r\n\r\nMocht het probleem niet duidelijk zijn, dan kan ik eventueel screenshots of een filmpje maken.. (welke ik op youtube oid zet).\r\n\r\nBij voorbaat enorme dank.\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\nThijs Mos\r\n___________
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...