Ga naar inhoud

tv geschikt voor xbox 360


Anoniem2

Aanbevolen berichten

halloe iedereen,\r\n\r\nik zal tehoren krijgen dat het geen xbox forum is maar het is even een officieel vraagje want ik snap er helemaal niks van meer.\r\nik lees op internet dat hd ready tv\'s 50 hertz zijn maar voor mijn xbox spellen heb ik 60 hertz nodig.\r\nkun je dat gewoon op een hd ready tv spelen.\r\nDus wat ik bedoel is kan je die hd ready laten switchen naar 60 heartz?
Link naar reactie
Waarom zou je te horen krijgen dat het geen xboxforum is? Het is een computerforum en een console is ook een kleine computer eigenlijk, daarnaast staat je vraag bij \"overige\" dus ik zie geen vuiltje aan de lucht.;)\r\n\r\nPal 50hz is toch meer de Europese norm, maar de meeste HD ready\'s en zeker de Full HD tv\'s supporten zowel 50 alsook 60 hz.\r\nIk heb de mijne op 50 hz staan en de xbox360 ook. Ben tot nu toe nog geen game tegen gekomen die problemen gaf. Volgens Microsuf \"zou het kunnen dat\", hetgeen betekent dat het niet zeker is dat je er last van krijgt.\r\n\r\nMaar wij kunnen veel zeggen, als je toch al van plan bent een hd-ready te nemen, zou ik het vragen aan de winkel waar je hem gaat kopen of hij zowel 50 alsook 60 hz aan kan.\r\nDaarnaast zou ik gezien de huidige prijzen niet eens meer voor een hd-ready gaan maar gelijk een Full-HD nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...