Ga naar inhoud

Bestellen op internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Misschien een onmogelijke vraag.\r\nIk surf geregeld op sites van buitenlandse winkels (in Europa). Daar kan je ook spullen online aankopen, maar ze leveren meestal niet aan het buitenland.\r\nBestaat er een mogelijkheid dat ik toch iets kan bestellen en thuis geleverd kan krijgen?\r\nIk woon in België, want ik heb onlangs gelezen dat de Nederlandse post een samenwerkingscontract heeft afgesloten zodat dit toch mogelijk is.
Link naar reactie
[QUOTE=Esvee;510509]Wat je gelezen hebt is [URL=\"http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2528069\"]dit[/URL], het gaat om winkelen op Amerikaanse sites.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is inderdaad het artikel dat ik gelezen heb. Maar dit werkt volgens mij alleen in Nederland en ik woon in België :cry:\r\nIk ken ook niemand in Nederland waar ik het naartoe kan laten verzenden. Ik weet dat dit nog al een hopeloze zaak is. Ik vroeg me het gewoon af door dat artikel.
Link naar reactie
Er bestaan in Belgie ook webshops en die verzenden ook gewoon binnen Belgie. Verder kun je op Ebay zaken kopen, de meesten op Ebay verzenden binnen heel Europa en de laatste keer dat ik gekeken heb hoorde Belgie daar ook nog bij.:)\r\n\r\nEr zijn ook Amerikaanse shops die aan Europa leveren, vaak wel uitgezonderd Italië en Joegoslavië en dat soort landen, maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen.:mrgreen:\r\n\r\nWij bestellen soms zelfs iets in Hongkong en dat wordt netjes geleverd, ook naar Belgie trouwens want dat maakt die gasten niets uit. Overigens is het wel opletten, vaak is het in de US veel goedkoper maar met de verzendkosten (en evt. douanekosten) erbij kan het nog wel eens veel hoger uitvallen als ergens anders.\r\n\r\nIk vraag me dus af of je zo ver moet gaan zoeken naar oplossingen. Dus bijv. adressen in Nederland van kennissen etc. Mijns inziens kun je beter bekijken wat je precies wilt bestellen en dan op internet gaan zoeken wie dat allemaal levert en tegen welke prijs.\r\n\r\nGeheid dat je dan ook zaken tegen komt die bestellingen gewoon binnen of naar Belgie versturen.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;510618]Er bestaan in Belgie ook webshops en die verzenden ook gewoon binnen Belgie. Verder kun je op Ebay zaken kopen, de meesten op Ebay verzenden binnen heel Europa en de laatste keer dat ik gekeken heb hoorde Belgie daar ook nog bij.:)\r\n\r\nEr zijn ook Amerikaanse shops die aan Europa leveren, vaak wel uitgezonderd Italië en Joegoslavië en dat soort landen, maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen.:mrgreen:\r\n\r\nWij bestellen soms zelfs iets in Hongkong en dat wordt netjes geleverd, ook naar Belgie trouwens want dat maakt die gasten niets uit. Overigens is het wel opletten, vaak is het in de US veel goedkoper maar met de verzendkosten (en evt. douanekosten) erbij kan het nog wel eens veel hoger uitvallen als ergens anders.\r\n\r\nIk vraag me dus af of je zo ver moet gaan zoeken naar oplossingen. Dus bijv. adressen in Nederland van kennissen etc. Mijns inziens kun je beter bekijken wat je precies wilt bestellen en dan op internet gaan zoeken wie dat allemaal levert en tegen welke prijs.\r\n\r\nGeheid dat je dan ook zaken tegen komt die bestellingen gewoon binnen of naar Belgie versturen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ken die websites en ik heb ook al dikwijls via Ebay besteld, maar de spullen die ik bedoel vind je niet veel op Ebay of op Belgische webshops.\r\nHet is wel een feit dat bv. op Amazon US en UK enkel dvd\'s, boeken en muziek naar het buitenland verstuurd wordt en geen apparatuur.\r\nIk vind het jammer dat het waarschijnlijk niet gaat, maar daar is niets aan te doen zeker :(
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;510739]Veel van dat spul ,??? kun je vaak goedkoper in eigen land kopen\r\n\r\nalles van buiten de EU daarvoor moet je invoer belasting betalen , dus dan wordt het toch nog duur.[/QUOTE]\r\n\r\nIk doelde eigenlijk op webshops binnen Europa en ik kan ze niet in eigen land vinden of op Ebay bieden ze weinig van deze zaken aan.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;510824]Tja als we nu wisten welke spullen dat waren konden we je misschien meehelpen met zoeken, dat kan niet als we moeten raden.[/QUOTE]\r\n\r\nDit zijn eigenlijk webshops van bestaande winkelketens zoals C&A Duitsland, schoenwinkels,...\r\nBv. de kleding die ze in C&A Duitsland verkopen, verkopen ze niet in België of in Nederland, maar specifiek voor de markt in Duitsland. Zelfde met de schoenen. Al heb ik bij de schoenen wel uitgevonden dat er filialen in Nederland bestaan.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;510942]Oh op die manier. Ja daar ben ik minder van op de hoogte. Wij gaan wel eens naar de Kick in Duitsland, die hebben ook een [url=http://www.kik-textilien.com/de/home/]website/shop[/url] (klik) maar ik weet niet of die buiten Duitsland leveren.[/QUOTE]\r\n\r\nDat is niet echt wat ik zoek.\r\nMaar toch bedankt in ieder geval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...