Ga naar inhoud

Vraag betreffende BTW iPhone abonnement


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,\r\n\r\nSinds 4 januari heb ik een iPhone 3Gs met een 500 abonnement voor €64,95 in de maand. \r\n\r\nVoordat ik het contract afsloot heb ik goed gevraagd of dit inclusief BTW was. Volgens de werknemer in de T-Mobile winkel was dit inderdaad zo en waren al hun prijzen inclusief BTW. Op de website stond het ook vermeld. Helaas was ik zo stom genoeg om daar geen printscreen van de nemen.\r\n\r\nNu krijg ik voor het eerst mijn factuur en ik zie dat zij doodleuk nog eens 19% BTW extra over mijn abonnement van €64,95 rekenen.\r\n\r\nKunnen zij dit zomaar maken? En wat kan ik hier aan doen? Ik bel morgen even met T-Mobile want dit is echt onbeschoft, misleidend en niet afgesproken.\r\n\r\nWeet iemand hier iets meer van? Zijn er meer iPhone gebruikers op dit forum? Zo ja, wat staat er bij jullie op de factuur?\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen....alvast bedankt!
Link naar reactie
Volgens de T-Mobile site:\n\n [B]Waarom wordt er btw gerekend over mijn factuurbedrag?[/B]\n\n In brochures en op onze website worden alle tarieven inclusief 19% btw weergegeven. Op je facturen worden alle bedragen boven de streep eerst exclusief btw vermeld. Je zult dan ook zien dat dit lagere bedragen zijn dan de tarieven op onze website.\n [LIST]\n[*][URL=\"https://secure01.hyloasp.nl/t-mobile/Selfservice/hylo.search.asp?action=show&obj_id=1243&ref=hylo&open=undefined&cat=&tr=76&ch=-1&lg=-1\"]Bekijk het antwoord op onze website[/URL][/LIST]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...