Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Hallo iedreen. ik heb dus een probleem met het branden van een datadvd met nero. Wanneer ik dit wil doen op een dvd-r , komt er altijd dezelfde fout: kon start disc at once niet doen...\r\n\r\nWat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Probeer \'track at once\' eens. Voor een data dvd maakt dat toch geen verschil, kan Windows prima lezen.\n\nDa\'s overigens geen oplossing, want het probleem blijft. Je maakt alleen geen gebruik meer van het probleem waardoor het mogelijk wel werkt. Om het echte probleem proberen op te lossen zou ik Nero helemaal verwijderen, vervolgens de brander softwarematig deinstalleren (apparaatbeheer), de computer herstarten waarna de brander opnieuw wordt herkend, nogmaals herstarten, Nero installeren, nogmaals herstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Disc-at-once kun je uitzetten in de instellingen van Nero. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2010 Welke nero versie gebruik je?\nWelk merk brander, welk merk dvd\'s?\nAl eens een dvd+r geprobeerd? Cd\'s gaan wel (altijd) goed? En dvd-rw al geprobeerd?\nDit om te kijken of er ergens een logica te vinden is wat wel/niet gebrand wil worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen