Ga naar inhoud

Film en ondertitels samen branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je dvd speler je gebrande dvd kan afspelen. Wat je moet doen is zorgen dat het srt-bestand exact dezelfde naam heeft als de film, op de uitgang na, bv: \r\nAvatar.dvd-rip.XViD.avi\r\nAvatar.dvd-rip.XViD.srt\r\n\r\nDan beide branden met Nero als data dvd. Als het goed is, kun je nu de film afspelen en met je afstandbediending de ondertiteling inschakelen.
Link naar reactie
[QUOTE=Huyg;507094]Dan beide branden met Nero als data dvd. Als het goed is, kun je nu de film afspelen en met je afstandbediending de ondertiteling inschakelen.[/QUOTE]\r\n\r\nDat werkt alleen op specifieke modellen dvd-spelers, namelijk die wat DivX ondersteuning hebben. En dat hebben ze nog lang niet allemaal.\r\n\r\nNee, het is veel beter om een dvd te branden die aan de dvd-standaarden voldoet. Dan werkt \'ie gegarandeerd op iedere dvd speler.\r\nEen fantastisch programma daarvoor is DVD Flick, is helemaal gratis. Mooie bijkomstigheid is dat de ondertitels niet \'vast\' aan het beeld worden geplakt, maar desgewenst in of uit te schakelen zijn zoals bij een \'echte\' film dvd.
Link naar reactie
[quote=edwardappels;507023]Hey Abuelo,\nIk gebruik hiervoor Subsync. Werkt bij mij prima.\n[/quote]\n \n[quote=FooBar;507097]\nEen fantastisch programma daarvoor is DVD Flick .[/quote]\n \n[quote=Plaintiff;507271]om de ondertitels te synchroniseren met de film ,probeer subsync\nEn als je een DVD programma zoekt zou ik dvdFlick uit proberen [/quote]\nknap hoor .... het antwoord was al gegeven , de reacties lezen van een ander kan geen kwaad .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...