Ga naar inhoud

Word Microsoft Office 2007

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik gebruik vensterenveloppen en dan wil ik het adres dus zeg 62 mm van boven laten beginnen op het eerste blad en het 2e blad gewoon bovenaan.\r\nHoe stel ik dat in, zodanig dat ik dat kan aanklikken?\r\ngroetjes\r\nPepe
Geplaatst:
Hi,\r\n\r\nExperimenteer eens met een [B][COLOR=\"RoyalBlue\"]Tekstvak[/COLOR][/B], zou ik zeggen.\r\nDat kun je vrij over het blad slepen en neerzetten waar je wilt.\r\n\r\nKies [COLOR=\"royalblue\"][B]Invoegen / Tekstvak[/B][/COLOR]. Een eventueel [COLOR=\"SandyBrown\"]kader [/COLOR]kunnen je verwijderen bij [COLOR=\"RoyalBlue\"][B]Eigenschappen [/B][/COLOR][B][COLOR=\"RoyalBlue\"]Tekstvak[/COLOR][/B].\r\n\r\nBen je tevreden (uitdraaitje maken en kijken of de geadresseerde keurig achter het raam zit)[B],\r\ndan leeg [/B]opslaan als [B][COLOR=\"royalblue\"]sjabloon[/COLOR][/B].\r\nKun je hem steeds opnieuw gebruiken.\r\n[B]Word [/B]starten >> linksboven op de [B]Word-button [/B]klikken >> [B]Nieuw [/B]kiezen en je sjabloon laden.\r\n\r\nJeep;)

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...