Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Ik gebruik vensterenveloppen en dan wil ik het adres dus zeg 62 mm van boven laten beginnen op het eerste blad en het 2e blad gewoon bovenaan.\r\nHoe stel ik dat in, zodanig dat ik dat kan aanklikken?\r\ngroetjes\r\nPepe Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2010 Hi,\r\n\r\nExperimenteer eens met een [B][COLOR=\"RoyalBlue\"]Tekstvak[/COLOR][/B], zou ik zeggen.\r\nDat kun je vrij over het blad slepen en neerzetten waar je wilt.\r\n\r\nKies [COLOR=\"royalblue\"][B]Invoegen / Tekstvak[/B][/COLOR]. Een eventueel [COLOR=\"SandyBrown\"]kader [/COLOR]kunnen je verwijderen bij [COLOR=\"RoyalBlue\"][B]Eigenschappen [/B][/COLOR][B][COLOR=\"RoyalBlue\"]Tekstvak[/COLOR][/B].\r\n\r\nBen je tevreden (uitdraaitje maken en kijken of de geadresseerde keurig achter het raam zit)[B],\r\ndan leeg [/B]opslaan als [B][COLOR=\"royalblue\"]sjabloon[/COLOR][/B].\r\nKun je hem steeds opnieuw gebruiken.\r\n[B]Word [/B]starten >> linksboven op de [B]Word-button [/B]klikken >> [B]Nieuw [/B]kiezen en je sjabloon laden.\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen