Ga naar inhoud

kan geen map maken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik in \"mijn documenten staat, en dan mijn rechter muis in tikt krijg je een kader.\r\nGa je dan naar nieuw, ontbreekt het item Nieuwe map. Ik kan dus geen nieuwe map aan maken.\r\nToen dacht ik ik ga alles naar een externe schijf copieren en daar in mappen doen.\r\nToen ik dit terug bracht naar mijn documenten, stonden de items die ik in een map had gedaan weer uit de mappen los in mijn documenten.\r\nWat kan ik hier aan doen????
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nKan het zijn dat je als je met rechts op [COLOR=\"Red\"]Nieuw [/COLOR]klikt er een [COLOR=\"red\"]lange [/COLOR][COLOR=\"red\"]lijst [/COLOR](lang kader) verschijnt?\r\nAls die lijst te lang wordt, dan zie je onder en boven kleine pijltjes.\r\nAls je daarop klikt, komen de keuzes die niet meer in de lijst passen tevoorschijn.\r\n\r\nBekijk de twee afbeeldingen die ik heb toegevoegd.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nBlacktiger, heb jij iets aan de onderstaande link?\r\n\r\nLink: [url]http://capitalhead.com/articles/new-text-document-option-missing-in-windows-xp-and-vista.aspx[/url]\r\n\r\nDat gaat over de [B][COLOR=\"Blue\"]\'missing text document\' [/COLOR][/B]- optie.\r\n\r\nWat betreft de ontbrekende [COLOR=\"Blue\"][B]\'New Folder\' [/B][/COLOR]- optie: dat zou iets te maken kunnen hebben\r\nmet het kortgeleden [COLOR=\"Red\"][B]updaten van NVidia-drivers[/B][/COLOR].\r\n\r\nDaarover staat een en ander op de nu volgende link:\r\n\r\nLink: [url]http://help.lockergnome.com/windows2/Folder-option-missing--ftopict192090.html[/url]\r\n\r\nWeet alleen niet of Havaro daar iets mee kan ...\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...