Anoniem2 Geplaatst: 30 december 2009 Delen Geplaatst: 30 december 2009 Ik heb een dvd-camcorder, nu wilde ik de dvd afsluiten op de camcorder. Deze gaf een melding dat het niet kon (schrijffout).\r\nIk heb de mini-dvd in de pc gestopt en hij kon hem vinden maar, er stonden geen bestanden op omdat de dvd niet was afgesloten.\r\nIk geprobeerd met nero de min-dvd af te sluiten. En zo ja dat lukte (op dvd-iso). Alleen nu opent hij wel de dvd maar, er staat niks op. \r\nDe dvd is helemaal beschreven want, de camcorder brand het gelijk. Kan ik die gegevens nog met een programma eraf halen?\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nKevin Kies Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2009 Misschien .....\nIsoBuster 2.7\nRecover lost files or data from your CDs, DVDs and BDs Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2010 nee die vind niks, jammer genoeg,\r\n\r\niemand anders idee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Hi,\r\n\r\nBeetje laat, maar ik las het niet eerder.\r\nMisschien heb je iets aan deze site.\r\nDaar beschrijven ze een paar weinig gebruikte trucs van [B]Nero[/B].\r\n(Engels, dat wel).\r\n\r\nLink: [url]http://www.dvdrepairtips.com/unfinalized-dvds.html[/url]\r\n\r\nJeep;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen