Ga naar inhoud

Brandprogramma


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo wie kan mij op weg helpen.\r\nIk heb een film gedownload en geprobeerd hem te branden.\r\nAlleen hij speelt hem niet af op een dvd speler (meerdere spelers geprobeerd) wel op een pc.\r\nIk brand met Roxio (voor geínstalleerd op mijn pc) en heb het vermoeden dat hij hem niet afsluit of misschien een verkeerde gedachte.\r\nIk heb zowel dvd- als dvd+ geprobeerd\r\nOf weet iemand een makkelijker gratis brandprogramma waar het goed moet gaan, liefst Nederlandstalig.\r\nBedankt voor jullie reactie\r\ncorb
Link naar reactie
Hallo ik ben er eerder mee bezig geweest maar tot opheden is het mij nog niet gelukt.\r\nMaar bedankt voor de verwijzing naar het eerder bericht, ik wist niet hoe ik daar moest komen.Ik heb het inmiddels ook op dvd-rw geprobeerd maar helaas en ga weer aan de slag ook met de eerdere info.\r\nMaar kun je uit het onderstaande halen wat voor bestand het is, of hoe kan ik daar achter komen.\r\n\r\n INFO 2Lions-Team / 2lions-Flyer-1.jpg 146 KB \r\nINFO 2Lions-Team / 2Lions-Team.jpg 146 KB \r\nINFO 2Lions-Team / - 2Lions-Team.txt 2.6 KB \r\nINFO 2Lions-Team / -.jpg 23.4 KB \r\nINFO 2Lions-Team / Torrent_downloaded_from_Demonoid.com.txt 261 Bytes \r\nINFO 2Lions-Team / Torrents aan geboden door _2lions.ons-forum.nl.txt 323 Bytes \r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.BUP 14 KB \r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.IFO 14 KB \r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.VOB 1.3 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.BUP 86 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.IFO 86 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.VOB 139.3 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_1.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_2.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_3.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_4.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_5.VOB 119.7 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.BUP 18 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.IFO 18 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.VOB 10 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_1.VOB 100.9 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_0.BUP 12 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_0.IFO 12 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_1.VOB 6.5 MB \r\n\r\nBedankt voor reactie en reageer zeer zeker.\r\n\r\nGr. corb
Link naar reactie
Zelf gebruik ik ook CDBurnerXP.\nZorg er wel voor dat je kiest voor DVD Video Layout in het keuzemenu voordat je de bestanden uit die VIDEO_TS map gaat toevoegen.\nAls je op de knop voor het branden hebt geklikt krijg je nog een keuzemenu waarin je o.a. aan kunt geven dat de schijf gefinaliseerd moet worden. Dat moet je ook doen.
Link naar reactie
Hallo Edmoor\r\n\r\nIk CDBurnerXP gedownload en geprobeerd een gedownloade film op dvd te zetten.\r\nIk heb het geprobeerd als volgt.\r\nData schijf aan geklikt en de rest gaat van zelf.\r\nAlleen ik kan hem niet op verschillende dvd spelers afspelen, wel op verschillende computers.\r\nOok een audi cd gebrand perfect.\r\nKun je nog een raad geven
Link naar reactie
INFO 2Lions-Team / 2lions-Flyer-1.jpg 146 KB \r\nINFO 2Lions-Team / 2Lions-Team.jpg 146 KB \r\nINFO 2Lions-Team / - 2Lions-Team.txt 2.6 KB \r\nINFO 2Lions-Team / -.jpg 23.4 KB \r\nINFO 2Lions-Team / Torrent_downloaded_from_Demonoid.com.txt 261 Bytes \r\nINFO 2Lions-Team / Torrents aan geboden door _2lions.ons-forum.nl.txt 323 Bytes \r\n\r\n\r\nDie 6 log files bestanden moetje verwijderen.\r\n\r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.BUP 14 KB \r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.IFO 14 KB \r\nVIDEO_TS / VIDEO_TS.VOB 1.3 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.BUP 86 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.IFO 86 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_0.VOB 139.3 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_1.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_2.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_3.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_4.VOB 1024 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_01_5.VOB 119.7 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.BUP 18 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.IFO 18 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_0.VOB 10 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_02_1.VOB 100.9 MB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_0.BUP 12 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_0.IFO 12 KB \r\nVIDEO_TS / VTS_03_1.VOB 6.5 MB \r\n\r\nKun je beter met imgburn branden. Eerst een aparte nieuwe VIDEO_TS file aan maken.\r\nen dan sleep je allen video_ts bestanden naar toe. Dan select je directory en je file en maakje een img, wanneer het dan klaar is komt er pop-up en dan heb je een img and dan branden op DVD.
Link naar reactie
Allemaal bedankt voor advies.\r\nIk heb het geprobeerd met Nero 9 trial en het lukte mij, dus ga ik opzoek naar een goede \r\nvervanger hiervoor.\r\nAlleen ik zit met het probleem van nero verwijderen.\r\nIk heb nero verwijderd met uninstall nero, maar als ik kijk in configuratiescherm en ga naar zoeken en nero intype komen er nog 741 nero bestanden voor.\r\nMoet ik deze handmatig verwijderen of gewoon laten zitten.\r\nNogmaals bedankt\r\nCorb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...