Ga naar inhoud

Groot PDF bestand laten downloaden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Via mijn eigen website kunnen bezoekers allerlei handleidingen & testrapporten downloaden in PDF formaat, geen probleem.\r\n\r\nMaar onze nieuwste handleiding wordt misschien wel 800-1000 pagina\'s groot!\r\nWe zitten nu op 104 pagina\'s en dat neemt een kleine 5 MB in beslag.\r\n\r\nStraks is het eindresultaat misschien wel 40-50 MB groot, als ik dat via m\'n website laat downloaden zit in binnen een uur boven m\'n datalimiet.\r\n\r\nHoe kan ik dit document het simpelste laten downloaden door m\'n bezoekers?\r\n\r\n(liefst gratis!!)
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;503680]plaatsen bij bv. Rapidshare?[/QUOTE]\r\nDaar zal ik even naar kijken, maar is het niet zo met Rapidshare dat onbetalende users niet direct kunnen downloaden?\r\nDan moeten m\'n bezoekers wachten op een download..\r\nLiever niet, maar als het écht niet anders kan.\r\n\r\n[QUOTE=couch_potato;503686]Je kunt er ook een torrent van maken.[/QUOTE]\r\nZowieso gaat iedere handleiding op FTD, maar daar bereik je niet iedereen mee.\r\nDe meeste gebruikers hebben geen payserver en dergelijke..
Link naar reactie
1000 pagina\'s is geen handleiding meer, da\'s een boek!\n\nWellicht kun je het slim opdelen in meerdere kleine delen. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand alle 1000 pagina\'s nodig heeft. Op die manier kan men een selectie maken en niet alles downloaden. Wat dat betreft kun je het beste minstens 20 delen hebben; dat verhoogt de drempel om alles te downloaden. Als het 5 ofzo delen zijn, zullen de meeste mensen alsnog alles downloaden voordat gekeken wordt of dat echt nodig is.\n\nVerder moet je weten dat Acrobat een optie heeft om de bestandsgrootte van pdf-bestanden te reduceren. Afhankelijk van de inhoud van het bestand kan dat veel of weinig profijt opleveren. Probeer het eens uit op het exemplaar wat tot nu toe af is zou ik zeggen. Als voorbeeld heb ik je A-Squared rapport op deze manier van 2,20 MB gereduceerd tot nog maar 1,26 MB. Behoorlijke winst dus.\n\nDe laatste opties is natuurlijk om een groter datalimiet te nemen. Eventueel door op een andere provider over te stappen. Of er een tweede provider bij te nemen. One.com heeft bijvoorbeeld geen datalimiet en kost 3,30 per maand; het tweede jaar zelfs nog maar 2,10 per maand.
Link naar reactie
Een heel goede oplossing voor het versturen van grote bestanden is mogelijk via bv [url]www.yousendit.com[/url]\r\nJe kan gratis tot 1 Gb uploaden naar yousendit waarna de geadresseerden een link krijgen toegestuurd waarmee het bestand kan worden gedownload. Als je veel bestanden hebt even samenvoegen tot 1 zip of rar bestand. Werkt snel, simpel en goed.\r\nJe moet je alleen even aanmelden bij yousendit; verder wijst het zich vanzelf
Link naar reactie
[QUOTE=gigobert;503957]Een heel goede oplossing voor het versturen van grote bestanden is mogelijk via bv [url]www.yousendit.com[/url][/QUOTE]\r\n\r\n- Send files up to 100 MB with a [B]1 GB monthly download limit[/B].\r\n- Allow up to [B]100 downloads of every file[/B].\r\n- Files remain available for [B]7 days[/B].\r\n\r\nOf zit ik bij de verkeerde accountsoort te kijken?
Link naar reactie
Ik vond via via deze site: [url]http://upload.frostbytez.com/[/url] \r\n\r\n[B]- Gratis\r\n- 10 GB opslag\r\n- Onberkt dataverkeer[/B]\r\n\r\nTe mooi om waar te zijn??\r\n\r\nIk heb een testaccount aangemaakt en een [URL=\"http://upload.frostbytez.com/index.php/files/get/7C547EWrpz/windows-7.pdf\"]pdf[/URL] ge-upload, even kijken hoe lang deze beschikbaar is.\r\nHet downloaden gaat redelijk snel..
Link naar reactie
[QUOTE=kabauter;506137]zelf even xampp instaleren en daar je file vanaf laten downloaden \r\n\r\n[url]http://www.apachefriends.org/en/xampp.html[/url]\r\n\r\nEen kind kan de was doen[/QUOTE]\r\n\r\nDan moet je wel een computer hebben die je 61320 uur per jaar aan laat staan.\r\n\r\nDaarnaast wil ik hier even op wijzen:\r\n[QUOTE]The philosophy behind XAMPP is to build an easy to install distribution[B] for developers[/B] to get into the world of Apache. To make it convenient for developers XAMPP is configured with all features turned on.\r\n\r\nThe default configuration is [B]not good[/B] from a securtiy point of view and it\'s [B]not secure enough[/B] for a production environment - please don\'t use XAMPP in such environment. [/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...