Ga naar inhoud

hoe kon microsoft ons dit aandoen!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=JohnL;502432]Yep. MS-DOS. Crashte ook nooit.\r\n\r\nKom alsjeblieft niet met MacOS of Linux aanzakken, want ten eerste begint dat fanboy gezanik onderhand danig te irriteren, en ten tweede is er niet zoiets als een overall [I]beter[/I] OS, dat is namelijk voor iedereen anders.\r\n\r\nOh, en ja, Chicago was de interne naam voor Win95, en Longhorn was de interne naam voor Vista, al is dat later afgesplitst in een servereditie en een clienteditie. Ik weet eigenlijk niet of er voor Win7 een codenaam was, daar hebben ze het zolang ik weet al over Win7.[/QUOTE]\r\n\r\n[B]Go John, Go!![/B] (Y)(Y):D
Link naar reactie
Ja dat Open VMS is geweldig.... Jammer dat Windows daar niet es wat vanaf kijkt - daar zou iedereen wel bij varen. Nu gaat het er steeds meer uitzien als Apple maar blijft de werking onveranderd matig, vergeleken met zowat alle andere systemen. De ene \'kritische\' updat e na de ander, en keer op keer ligt er weer ergens een netwerk plat; kort geleden weer track\'n trace van DHL. Reden ? Windows met virus... :[
Link naar reactie
HAHAHA, leuk, nostalgie dat Open VMS. Waar ik gewerkt hebt draaien ze op Vax/VMS, inderdaad door digital ontwikkeld en was toendertijd zijn tijd ver vooruit, maar is inmiddels ook wel behoorlijk voorbijgestreefd.\r\n\r\nJe kunt er feitelijk wel alles mee, zelfs internetten maar dan is Unix/Linux toch vrijwel gelijkwaardig. Net als met Linux kun je met VMS ook vrij eenvoudig programmeren met het systeem zelf.\r\nHet is ook eenvoudig te beheren. Wij hebben eens voor een omgeving met 800+ gebruikers die op terminals werkten met Vax/VMS de omgeving omgezet naar een NT omgeving. Dat was toch wel een verademing hoor.\r\n\r\nVMS was in die tijd zijn tijd ver vooruit en het leeft nog wel ja, maar van alive and kicking is al lang geen sprake meer. Als ik alleen nog al aan de switches moet denken van Digital moet ik nog lachen.\r\nIk heb nog van 2000 tot ongeveer 2003 met zo\'n enorme 22\" joekel van een Digital monitor gewerkt met een max. resolutie van 1024x768.\r\nZe zullen inmiddels wel wat beters hebben maarreh... het verbaast me eerlijk gezegd dat er nog bedrijven zijn die met dat systeem werken.\r\nQua stabiliteit is het wel superieur aan alles wat ik zelf ken, dat moet ik toegeven.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;502653]@Blacktiger:\r\nVaxVMS is geen eerlijke vergelijking met OpenVMS. De VAX architectuur is allang vervangen door eerst de Alpha en nu de Itanium en over de hele wereld zijn er tienduizenden bedrijven die er mee werken. Ook de grote beursvloeren werken er mee. Alive and kicking is het zeker.[/QUOTE]\r\n\r\nNog niet allemaal al gaat Londen wel over op een niet-microsoft systeem\r\ntot verdriet van John.\r\n\r\n[url]http://webwereld.nl/nieuws/64432/microsoft-systeem-legt-londense-beurs-weer-plat.html[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Andreasvos;503179]ja, ik haat mensen die van apple een nieuwe godsdienst maken; die lopen hier opt forum ook wel rond. Gek hea dat je dat bij windows of linux niet ziet?[/QUOTE]\r\n\r\nHaha echt wel hoor.\r\nMaar feit blijft dat er voor windows veruit de meeste spellen zijn gemaakt.\r\nNu speel ik geen spelen dus persoonlijk niet tot windows veroordeeld gelukkig.\r\nHeb er desondanks wel genoeg mee te maken en wie met computers te maken heeft kan niet om microsoft heen nu eenmaal.
Link naar reactie
[QUOTE=microsofthistoryzoeker;502397]Hallo allemaal\r\nuit mijn onderzoek blijkt dat er een beter systeem dan XP of windows 7\r\nnamenlijk windows longhorn(nooit uitgebracht)\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nBen wel benieuwd naar die onderzoeken van je.\r\nStaat het ergens gepubliceerd?\r\nEr verdwijnt langzamerhand steeds meer info over microsoft van internet.\r\nOok de wiki klopt vaak van geen kanten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...