Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2009 Delen Geplaatst: 18 november 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe laptop op window7 prof. Nu heb ik op mijn router via ethernet een NAS iomega home netwerk schijf aangesloten.\r\n\r\nIn netwerk zie ik hem wel, maar om te openen heb ik geen toegang. Heel soms mag ik er wel weer op. Maar als ik een schijf letter aan een netwerkmap wil hangen, vraagt hij om wachtwoorden.\r\n\r\nWaarom hij het soms wel soms niet doet weet ik niet. Er staat mc afee security center op. Ook met de firewall uitgeschakeld lukt het niet.\r\n\r\nIk weet niet of het aan windows of aan mc afee ligt of aan mijn schijf. Vanaf XP pc as hij wel te zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2009 In Windows is flink gesleuteld aan het beveiligingsbeleid.. Misschien kun je er eens op googlen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2009 Ja google staat vol met dezelfde vraag, alleen net als hier wordt er ook geen antwoord gegeven. Ik denk dat ik gewoon moet wachten op nieuwe software voor mijn NAS. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2009 zelfde probleem met zelfde schijf. Ik zoek me suf, maar kan geen helpend antwoord vinden. Als de mappen op de schijf niet met een wachtwoord afgeschermd zijn gaat het wel, maar met een wachtwoord lukt het niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen