Ga naar inhoud

SITECOM storage router 54g Turbo


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb bij een kennis een oude pc van het merk Compaq geinstalleerd. Het is de bedoeling om met deze pc gebruik te kunnnen maken van internet via een draadloze verbinding.\r\nDe pc heb ik zelf zonder problemen gebruikt in mijn eigen draadloze netwerk. Echter bij de kennissen lukt het niet om verbinding te krijgen met de router. Dit komt omdat het netwerk beveiligd is met een sleutel.\r\nWij weten echter niet wat de code is om verbinding te maken met het netwerk.\r\nHoe maak ik deze beveiliging ongedaan? zodat de pc toegang krijgt via de router tot internet?\r\nB.v.d. voor uw of jullie hulp.\r\nJan
Link naar reactie
[QUOTE=Torenstad;496640]Hoe maak ik deze beveiliging ongedaan?[/QUOTE]\r\nInloggen op het configuratiepaneel van de router en aldaar een nieuwe sleutel instellen. Beveiliging weghalen is zeer onverstandig, dus dat vooral niet doen.\r\n\r\nAls ook het wachtwoord van de router-configuratie onbekend is, dan zit er niets anders op dan het hele spiel te resetten en opnieuw te configureren. Dan wel even ergens opschrijven wat het router-wachtwoord en de WPA2 sleutel zijn!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...