Ga naar inhoud

sitecom wl-341 werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb je de wl-341 helemaal netjes geconfigureerd? Zo nee, dan dat eerst in orde maken.\n\nRouters (ik neem aan dat het hier een router betreft) werken over het algemeen niet zomaar \'out of the box\'. Je zult de router instellingen mee moeten geven zodat deze verbinding met internet kan maken en je zult het draadloze gedeelte moeten configureren en beveiligen.
Link naar reactie
oke dat begrijp ik maar ik heb dit \'gekregen\' ik heb alleen de rode lijn voor de wan en de stopcontact voor de sitecom en het apparaat zelf.\r\nzover ik weet moet ik de rode lijn van wan in mijn modem doen en dan in mijn router.\r\nmaar zover ik weet steek ik dan mijn provider wan lijn uit maar dan krijg ik toch geen internet?\r\nvolgens mij ligt de probleem daaraan.
Link naar reactie
Kleuren zeggen niks, want dat is overal anders. Maar je moet in ieder geval je modem verbinden met de WAN poort van de router met behulp van een netwerkkabel.\n\nVervolgens verbind je je computer middels een netwerkkabel met een van de ETHERNET poorten op de router.\n\nHeb je dat gedaan, is het tijd om de router te configureren. Of je dat ding nu gekregen hebt of niet, die configuratie zul je evengoed moeten doen. Voorheen zaten de gegevens om met internet verbinding te maken (inloggegevens zo je wil) in de computer, die moeten nu verhuizen naar de router zodat deze de internetverbinding in stand kan gaan houden.\n\nZonder configuratie geen internet. Zo simpel is dat.
Link naar reactie
maar ik de configuratie gedaan maar het heeft totaal geen nut of moet ik dat dan een tijdje zo laten totdat jhet een ip krijgt?\r\nik denk het niet want de wan lijn die ik van de kastje naar de modem indoe is het belangrijkst als ik dat wegdoen heeft het totaal geen nut want wil je dan internet uit de lucht laten vallen?\r\nEn mijn modem heeft maar 1wan poort!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...