Ga naar inhoud

Sitecom WL-340 150N router aansluiten...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Haal de stroom van de router EN van de modem af.\r\nZet na een halve minuut eerst de stroom weer op de router\r\nWacht 1 minuut en zet dan weer stroom op het modem.\r\nWacht weer 1 minuut en schakel nu de pc in.\r\nAls het goed is zal je nu meteen internet via een kabel moeten hebben.\r\nZo ja, dan kan je daarna een eventuele draadloze verbinding maken.
Link naar reactie
ThX alvast voor jullie reacties!\r\n\r\nNu is het dus wel zo, dat mijn notebook aangeeft dat hij verbonden is met de router. Dus naar mijn idee is er verbinding. Mijn collega vertelde mij vandaag dat ik met de rechtermuisknop bij netwerkverbindingen op de draadloze netwerkkaart moest drukken om deze vervolgens te \"herstellen\". Als ik dit doe krijg ik de volgende melding; [I]\"Het probleem kan niet worden opgelost, omdat de volgende actie niet kan worden voltooid. TCP / IP is niet voor deze verbinding ingeschakeld. Kan niet doorgaan. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.\"[/I]\r\n\r\nKan het daarom misschien betekenen dat ik iets met het IP - adres moet doen nog?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...