Ga naar inhoud

PS3 in netwerk: blu-rayspeler


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een PS3 opneem in een netwerk, kan ik dan vanaf mijn PC de blu-rayspeler van de PS3 bereiken om de inhoud op de harde schijf van de PC te zetten of om een blu-ray op mijn PC te bekijken? Of dien ik een aparte blu-rayspeler op te nemen in mijn PC?\r\n\r\nMijn PC-monitor is namelijk \'geavanceerder\' dan mijn TV en ik wil nog even wachten met het investeren in een andere TV.
Link naar reactie
Ik weet het niet zeker natuurlijk aangezien ik geen PS3 heb. Maar ik denk niet dat je zo makkelijk bij je harde schijf zou moeten kunnen komen. Het zou verschrikkelijk makkelijk zijn er spellen e.d. op te zetten. sony zal het dan waarschijnlijk ook goed dichtgetimmerd hebben.\n\nJe pc monitor op je PS3 aansluiten lijkt me een betere oplossing.
Link naar reactie
[QUOTE=RiP;495843]Wanneer ik een PS3 opneem in een netwerk, kan ik dan vanaf mijn PC de blu-rayspeler van de PS3 bereiken om de inhoud op de harde schijf van de PC te zetten of om een blu-ray op mijn PC te bekijken? Of dien ik een aparte blu-rayspeler op te nemen in mijn PC?\r\n\r\nMijn PC-monitor is namelijk \'geavanceerder\' dan mijn TV en ik wil nog even wachten met het investeren in een andere TV.[/QUOTE]\r\n\r\nZoals ik begrepen heb moet beide niet mogelijk zijn. Beste optie is dan denk ik toch om je monitor op je ps3 aan te sluiten…
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...