Ga naar inhoud

Deskundige gezocht!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nVoor een school opdracht moeten wij een deskundige raadplegen om deze vervolgens te interviewen en hem/haar te vragen ons wat meer informatie over netwerken te geven.\r\n\r\nWij hebben onlangs een paar interview vragen bedacht en proberen via dit forum een deskundige te vinden die bereid is ons te helpen.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[B]Graag horen wij van U![/B]\r\n\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n\r\nJustin
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;495832]Oh dan weet jij zeker de antwoorden ook al tomtom901.\n\nAls het een vragenlijst is, dan laat maar komen hoor, vragenlijsten vind ik wel leuk.:)\n\nOverigens Tom bedankt voor het compliment.;)[/QUOTE]\n\nIk weet er een aantal ja, maar sommige durf ik niet met 100% zekerheid uit te spreken, wil ze niet op een verkeerd pad zetten. Jij bent hier immers de netwerkkenner (waag het eens om dit compliment te ondermijnen) ;)
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;495846]Klinkt inderdaad beter want deskundige dat ben ik niet en er lopen hier nog wel meer kenners rond op dit forum, dus nee ik durf het niet te ondermijnen.:mrgreen:\r\n\r\nJa ik zie hem Justin, heb er een reactie op gestuurd, moet ik even op m\'n gemak doen het is nogal wat.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nheb u een PB gestuurd..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...