Ga naar inhoud

Netwerk steeds opnieuw zoeken


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik XP opstart wordt mijn netwerk niet automatisch gededecteerd. Kijk ik bij eigenschappen voor draadloosnetwerk dan is het vinkje in dit vak steeds weer uitgeschakeld bij het opstarten terwijl ik dit toch hebt aangevinkt. (en op ok hebt gedrukt) Blijkbaar wordt deze instelling niet bewaard bij het afsluiten. Hoe krijg ik dit weer goed werkend?
Link naar reactie
Gelukkig ligt het niet hier aan. Ik heb inderdaad een laptop, niet zo\'n nieuwe meer, eentje van Medion van een jaartje of 6 oud. Ik heb onlangs een Wifi antenneversterker geinstalleerd omdat ik in de camper bijna geen verbinding kon krijgen. Het model is een Gisky GS-27usb. Nu heb ik hiervan de driver gedeinstalleerd, de pc opnieuw gestart en daarna de zaak weer geinstalleerd. Ik heb aangegeven dat hij automatisch contact moet zoeken met mijn router. \r\nAls ik nu de laptop weer opstart, moet ik de driver wederom opnieuw installeren en ik moet steeds weer aangeven dat hij verbinding moet zoeken met mijn netwerk. Telkens weer wordt er om de sleutel gevraagd. Als de driver eenmaal geinstalleerd is dan hoeft dit toch niet telkens weer bij het opstarten te gebeuren. De laptop is wel oud en de batterij is niet best, zeg maar slecht, want ik kan er nog geen 1/4 uur op draaien, maar is dit dan een bewijs dat hij zijn geheugen niet vast kan houden. Datum en tijd blijven goed. Het betreft hier een Medion MD 6100, draaiend op windows XP met alle updates.\r\nOverigens, als ik de wirelesslan usb adapter van Sweex gebruik, heb ik nergens last van. Zou ik deze dan eerst moeten deinstalleren om de andere antenneversterker goed te laten functioneren? Beide worden niet gelijkertijd in de usbpoort gebruikt. Het is of de een of de ander.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...