Ga naar inhoud

Storex Nas 351


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een jaar geleden een Storex Externe harddrive Nas 351 Netwerk gekocht.\r\nKreeg het toen al met veel moeite draaiende. \r\nHeb pas geleden mijn PC opnieuw moeten installeren en ben daarmee ook de instellingen voor dit apparaat kwijtgeraakt.\r\nVia Storex krijg ik geen enkel respond ( niet per mail of telefonisch) en kan nu op geen enkele wijze in de harddrive komen.\r\nIs er iemand die dit probleem al eerder heeft gehoord en mij kan verwijzen naar iemand die heer meer van afweet. \r\nWacht met spanning een reactie af.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nAnna
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nee Black Tiger,\r\n\r\nEr staat op de externe schijf echt NAS-351.\r\nBlijf het probleem houden en kan er nog steeds niet in.\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=BlackTiger;497251]Weet je zeker dat het een NAS is en geen DNAS? Laatstgenoemde heeft namelijk het probleem dat deze software op een pc vereist, een echte NAS heeft dat niet nodig.\r\nEn dat kan nogal eens een verschil zijn als je hem wilt benaderen.[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...