Ga naar inhoud

internet verbinding delen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als je al een draadloze verbinding hebt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook al een router* en hoogstwaarschijnlijk heeft die router dan ook 4 lan-poorten. \nDan is het nog een kwestie van kabel inpluggen en je hebt internet.\n\nAls je dus al besloten hebt dat het een kabelverbinding moet worden, dan kun je het beste beginnen met het aanschaffen van die kabel. Die heb je immers toch nodig. Uiteraard lang genoeg om de afstand tussen de computer en het modem te overbruggen.\nDan inpluggen en kijken wat dat doet. Waarschijnlijk heb je dan gewoon internet op de computer, zo niet, dan kijken we dan even verder.\n\n\n*) of modemrouter combinatie
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;494047]Als je al een draadloze verbinding hebt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk ook al een router* en hoogstwaarschijnlijk heeft die router dan ook 4 lan-poorten. \r\nDan is het nog een kwestie van kabel inpluggen en je hebt internet.\r\n\r\nAls je dus al besloten hebt dat het een kabelverbinding moet worden, dan kun je het beste beginnen met het aanschaffen van die kabel. Die heb je immers toch nodig. Uiteraard lang genoeg om de afstand tussen de computer en het modem te overbruggen.\r\nDan inpluggen en kijken wat dat doet. Waarschijnlijk heb je dan gewoon internet op de computer, zo niet, dan kijken we dan even verder.\r\n\r\n\r\n*) of modemrouter combinatie[/QUOTE]\r\n\r\ndat is allemaal wel mooi maar dit is in een een heel ander onderwerp
Link naar reactie
Misschien ben jij in een ander onderwerp, maar ik zit naar mijn idee toch echt in het goeie...\n\nKort samengevat (als het uberhaupt al korter kan...) schijf je dat je internet wil op een tweede pc. De eerste pc is draadloos met internet verbonden. Wat ik schreef is hoe je internet op die tweede pc krijgt... Graag of niet.
Link naar reactie
Wat FooBar zei is al genoeg..., al uitgeprobeerd...?? Gewoon een kabel van die modem naar de pc, dan heb je al onafhankelijke internetverbinding.\r\nWil je geen kabel dan kan je via de electriciteitsnet, daar zijn adapters voor...., is hier op het forum ook al es eerder langs geweest dacht ik.\r\nBij m\'n zwager gedaan.., zelfde siuatie als TS..., 1 laptop-draadloos en 1pc-boven, en kostte € 75,- bij MediaMarkt (lange tijd terug.., misschien nu goedkoper geworden..)\r\n\r\nGrtz
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...