Ga naar inhoud

Slechte verbinding


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een internet abonnement van Telfort van 20MB. Dit gaat via een bijgeleverde Zyxel router naar een router die ik zelf heb gekocht (Sitecom WL 312).\r\n\r\nNu heb ik vaak problemen met de internet verbinding. Vooral overdag, ’s avonds eigenlijk weinig last van.\r\n\r\nIk heb beneden (dichtbij de routers) een laptop en op de derde verdieping een desktop staan.\r\n\r\nNu heb ik vaak wel vebinding met de router, maar ben ik niet (of heel langzaam) verbonden met het internet. De ene keer alleen op mijn desktop en de andere keer weer op mijn desktop en laptop. Ik heb al verschillende kanalen geprobeerd. Als ik de router op een ander kanaal zet doet deze het vaak wel weer, maar de volgende dag weer hetzelfde probleem. Dus probeer ik weer een ander kanaal.\r\n\r\nHet is misschien een beetje verwarrend geformuleerd, maar kan het niet makkelijker uitleggen.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen of hoe ik dit optimaal kan instellen, zodat ik gewoon iedere dag een goede verbinding heb?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Vinnie010;493400]Ik heb een internet abonnement van Telfort van 20MB. Dit gaat via een bijgeleverde Zyxel router naar een router die ik zelf heb gekocht (Sitecom WL 312).\r\n\r\nNu heb ik vaak problemen met de internet verbinding. Vooral overdag, ’s avonds eigenlijk weinig last van.\r\n\r\nIk heb beneden (dichtbij de routers) een laptop en op de derde verdieping een desktop staan.\r\n\r\nNu heb ik vaak wel vebinding met de router, maar ben ik niet (of heel langzaam) verbonden met het internet. De ene keer alleen op mijn desktop en de andere keer weer op mijn desktop en laptop. Ik heb al verschillende kanalen geprobeerd. Als ik de router op een ander kanaal zet doet deze het vaak wel weer, maar de volgende dag weer hetzelfde probleem. Dus probeer ik weer een ander kanaal.\r\n\r\nHet is misschien een beetje verwarrend geformuleerd, maar kan het niet makkelijker uitleggen.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen of hoe ik dit optimaal kan instellen, zodat ik gewoon iedere dag een goede verbinding heb?\r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp dat de pc\'s het draadloze netwerk wel zien, maar dat internet daarop niet stabiel is?\r\nIn dat geval kan het natuurlijk ook zo zijn dat er niets aan de hand is met de router, maar gewoon met het modem of de verbinding tussen het modem en de router.\r\nWat doet internet als je een van de pc\'s rechtstreeks met een kabel op het modem aansluit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...