Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Hey,\r\n\r\nIk had een vraag, mijn pc bevindt zich in een Workgroup, nu ben ik bezig met een server (beetje uitvogelen, hoe het zit).\r\nDan moet ik de pc, laten inloggen op het domein, als ik dit doe ben ik dan alle spullen kwijt die ik eigenlijk lokaal hebt staan ? en kan ik de pc weer terugzetten, zodat ik deze weer kan gebruiken in een Workgroup ?\r\n\r\nAlvast bedankt, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Wat voor een server is dat? Een webserver, een mailserver, een windows-client server, een irc server, een ... ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;493165]Wat voor een server is dat? Een webserver, een mailserver, een windows-client server, een irc server, een ... ?[/QUOTE]\r\n\r\nHet is de bedoeling dat, de pc inlogt op de server, en de pc het profiel laat dat op de server staat. (weet niet precies hoe het heet, maar volgens mij is dat een windows-client server) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Ok.\n\nJe bent in dat geval niet kwijt wat je lokaal hebt staan, want de optie om lokaal in te loggen (en niet via de server) blijft aanwezig. Via die optie kun je de lokale accounts dus nog gewoon blijven gebruiken.\n\nIk denk dat dat beide vragen beantwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Bedankt FooBar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Je maakt bij inloggen op het domein eigenlijk gebruik van de active directory (zegt je dit iets?) waardoor je toegang krijgt tot netwerkbronnen. Je krijgt bij het aanmelden de keuze tot het aanmelden op het domein of lokaal (deze computer). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen