Ga naar inhoud

geen internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een computer met windows XP.\r\nik heb net opniew win xp her instaleerd.\r\ntoen ik daarmee klaar was deed internet het niet meer.\r\nIk heb kabel. hij geeft wel aan dat mijn kabel in de pc zit en dat hij verbinding heeft maar toch heb ik geen internet. er staat ook bij pakjes ontvangen internetbestanden 0. terwijl dat normaal 100 is.\r\nik heb de kabel al getest. daaraan ligt het niet.\r\n\r\nkomt bij iemand dit probleem bekend voor?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;491927]driver voor de netwerkkaart installeren\r\n\r\n\r\nmerk computer dan bij de fabrikant\r\n\r\nanders bij de moederbord fabrikant[/QUOTE]\r\n\r\nUh.... als hij ziet dat er pakketjes (al dan niet) worden verzonden en/of ontvangen, dan is de netwerkkaart al geinstalleert.....\r\nIs de netwerkkaart niet op de pc aanwezig, dan kan je die info over die pakketjes ook niet opvragen.
Link naar reactie
als je geen internet verbinding hebt zoek dan uit waar het probleem ligt \r\n\r\nhet is dus erg handig een netwerk scan uit te voeren \r\n[URL=\"http://www.softperfect.com/products/networkscanner/\"]Network Scanner[/URL]\r\nklik rechts onder op download om de de netwerk scanner te downloaden\r\nna het downloaden kun je het programma gelijk starten je hoeft niks te installeren \r\nvoer bij \"ip range from\" 192.168.1.0 \"to\" 192.168.1.255\r\nklik dan op start scan \r\n\r\nkijk eens wat hier uit komt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...