Ga naar inhoud

Dell D510


Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste bezoekers,ik ben in het bezit van een dell d510,deze is voorzien van een nieuwe schone installatie van win xp pro met servicepack 3.\r\n\r\nik heb software geistalleerd voor de wifi,\r\nI[B]ntel PRO/Wireless 2200 802.11b/g and Intel PRO/Wireless 2915 802.11a/b/g[/B]\r\n\r\nechter na de installatie wil ik verbinding maken met mijn draadloze modem en krijg de volgende melding,\r\n\r\nd[COLOR=\"Red\"]river is not installed.\r\n\r\nstuurprogramma is niet geinstalleerd.\r\n\r\nstuurprogramma voor draadloze netwerken is niet geinstalleerd op het systeem.\r\n[/COLOR]\r\n\r\n\r\nik heb een beetje al alles geprobeerd maar kom er nog steeds niet uit,iemand die hier een antwoord op weet.
Link naar reactie
ik heb nu alleen de volgende melding bij apparaatbeheer,gele uitroepteken bij overige apparaten,\n\n\nnetwerkcontroller\n\n\nik heb een het volgende geinstalleerd\nIntel Chipset Drivers\ndaarna\nntel PRO/Wireless 2200 802.11b/g and Intel PRO/Wireless 2915 802.11a/b/g\n\ntoch krijg ik de melding stuurprogramma niet geinstalleerd,\n\nik heb nu via een usb adapter internet kunnen aansluiten,als ik bij apparaatbeheer een van de uitroepteken laat bijwerken krijg ik de melding van de wzard updates,deze hardware kan niet geinstalleerd worden.toch doet de wifi het nog niet
Link naar reactie
Heb je ook al eens herstart ?\r\n\r\nHier heb je waarschijnlijk de drivers vandaan ?\r\n[url]http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WW1&osl=DU&catid=-1&impid=-1&servicetag=&SystemID=LATITUDE+D510&hidos=WW1&hidlang=en&TabIndex=[/url]\r\n\r\nToch in apparaatbeheer goed checken welk type staat aangegeven met dat gele uitroepteken, en zien of en op die pagina bij \"[I]Netwerk[/I]\" niet een andere te downloaden staat.
Link naar reactie
ik mis alleen nog 2 drivers,ik heb nog 2 gele uitroeptekens,ik heb gezocht naar de type om deze vanuit de website van dell te downloaden,ik weet niet welke te kiezen,kan iemand mij vertellen of het echt nodig is om deze drivers te installeren,ik heb nu toch internet via de wifi.\r\n\r\n\r\nPCI- MODEM\r\nETHERNET-CONTROLLER.
Link naar reactie
Werkt het nu dus ? Geen meldingen meer dat de driver niet geïnstalleerd is ?\nWat was dan de oplossing ?\n\nPCI-MODEM zal je niet snel meer nodig hebben ( = Conexant D110,MDC onder \"[I]Communication[/I]\". Is voor inbelverbinding), maar ETHERNET-CONTROLLER is voor bedraad netwerk, en dat is toch vaak wel gewenst om die bij de hand te hebben als je op een plaats komt waar geen wireless is.\nMaar dit moet je zelf inschatten.\n(Ook is het dacht wel nodig om een goede wireless verbinding te configureren, maar daar weet ik het fijne net niet van)\n\nETHERNET-CONTROLLER is die [I]Broadcom - driver [/I]bij \"Network\".
Link naar reactie
Werkt het nu dus ? Geen meldingen meer dat de driver niet geïnstalleerd is ?\r\nWat was dan de oplossing ?\r\n\r\nPCI-MODEM zal je niet snel meer nodig hebben ( = Conexant D110,MDC onder \"Communication\". Is voor inbelverbinding), maar ETHERNET-CONTROLLER is voor bedraad netwerk, en dat is toch vaak wel gewenst om die bij de hand te hebben als je op een plaats komt waar geen wireless is.\r\nMaar dit moet je zelf inschatten.\r\n(Ook is het dacht wel nodig om een goede wireless verbinding te configureren, maar daar weet ik het fijne net niet van)\r\n\r\nETHERNET-CONTROLLER is die Broadcom - driver bij \"Network\".\r\nLaatst gewijzigd door erikdenhouter : Gisteren om 16:06. \r\n\r\n\r\nnou om eerlijk te zijn kon ik het probleem niet vinden,ik heb gewoon een usb wireless adapter van netgear gebruikt en maar zo gelaten,in ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de reacties en zeker tot een volgende probleem,
Link naar reactie
[QUOTE=eepj;488940]Werkt het nu dus ? Geen meldingen meer dat de driver niet geïnstalleerd is ?\r\nWat was dan de oplossing ?\r\n\r\nPCI-MODEM zal je niet snel meer nodig hebben ( = Conexant D110,MDC onder \"Communication\". Is voor inbelverbinding), maar ETHERNET-CONTROLLER is voor bedraad netwerk, en dat is toch vaak wel gewenst om die bij de hand te hebben als je op een plaats komt waar geen wireless is.\r\nMaar dit moet je zelf inschatten.\r\n(Ook is het dacht wel nodig om een goede wireless verbinding te configureren, maar daar weet ik het fijne net niet van)\r\n\r\nETHERNET-CONTROLLER is die Broadcom - driver bij \"Network\".\r\nLaatst gewijzigd door erikdenhouter : Gisteren om 16:06. \r\n\r\n\r\nnou om eerlijk te zijn kon ik het probleem niet vinden,ik heb gewoon een usb wireless adapter van netgear gebruikt en maar zo gelaten,in ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de reacties en zeker tot een volgende probleem,[/QUOTE]\r\n\r\n\r\ngewoon de driver van de cd instelearen dan moet het lukken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...