Ga naar inhoud

Draadloze Netwerkverbinding Herstellen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe kan het dat als ik mijn pc opnieuw opstart, hij wel verbinding maakt met het netwerk\n\nDraadloze Netwerkverbinding (CTT)\nSnelheid 36,0 MBps\nSignaalsterkte Goed\nStatus: Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden\n\nIk moet telkens netwerk herstellen aanklikken voordat ik weer verder kan,\nterwijl mijn pc automatisch windows live mail, firefox en slamfm opstart en automatisch aangaat om 6:40 (mijn wekker, en ik kan precies zien wat mijn e-mails zijn, online gaan en radio luisteren).\n\nHoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet telkens mijn netwerkverbinding hoef te laten herstellen?\n\nAlvast bedankt ;)
Link naar reactie
Is het altijd zo geweest of pas ontstaan? heb je de nieuwste netwerkkaart drivers geinstalleerd? is het ook zo zonder beveiliging?\r\n\r\nje kunt proberen om in xp of vista, weet niet welke je gebruikt, de voorkeursnetwerken te verwijderen en dan opnieuw verbinding maken, als dat niet werkt kun je in de router een ander draadloos kanaal proberen, als dat ook niet werkt kun je nog de router resetten en alles opnieuw instellen en opnieuw proberen verbinding te maken.\r\n\r\nwelke draadloze router gebruik je?
Link naar reactie
[quote=Esvee;487165]Is het altijd zo geweest of pas ontstaan? heb je de nieuwste netwerkkaart drivers geinstalleerd? is het ook zo zonder beveiliging?\n\nje kunt proberen om in xp of vista, weet niet welke je gebruikt, de voorkeursnetwerken te verwijderen en dan opnieuw verbinding maken, als dat niet werkt kun je in de router een ander draadloos kanaal proberen, als dat ook niet werkt kun je nog de router resetten en alles opnieuw instellen en opnieuw proberen verbinding te maken.\n\nwelke draadloze router gebruik je?[/quote]\n\nHet is pas ontstaan, de drivers zijn volledig geïnstalleerd,\nEr zit WPA2 en Mac-adres filtering op.\nIk gebruik een Sitecom WL-611
Link naar reactie
[quote=Hans60;487186]Start je PC op vanuit de sluimer- of slaapstand? Dat wil inderdaad nogal eens problemen geven met netwerkverbindingen. Je kunt de PC ook dagelijks op laten starten vanuit de power-down toestand, dit kun je instellen in het BIOS. Dit gaat meestal wél goed.[/quote]\n\nhij start niet op vanuit sluimer- of slaapstand,\nhij start gewoon op vanuit power-down toestand, ik heb dit namelijk in de BIOS ingesteld
Link naar reactie
[quote=Esvee;487601]Ga eens naar Beschikbare draadloze netwerken weergeven\n\nKies daar voor Volgorde van voorkeursnetwerken\n\nKijk eens bij de Eigenschappen van het betreffende netwerk onder het tabblad Verbinding. Staat daar een vinkje voor Verbinding met dit draadloos netwerk maken als het binnen bereik is?[/quote]\n\nJa, daar staat een vinkje, ik heb van alles geprobeerd, maar hij maakt wel verbinding, maar ik kan pas echt op internet gaan na het herstellen van mijn netwerk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...